Citat:
Ursprungligen postat av
Der_Richter
Varför sitter du och moraliserar över andra? Och nej, en stark stat är ALDRIG av godo. Om någon vill kapa av sig kuken, vad fan har du en åsikt om det för? Stör det dig på nåt sätt menar du? Så länge ingen kommer och kapar din kuk, så,har väl du inget att säga till om där? Samma sak om min granne är en riktig jävla skinkryttare till fjärilshomo, skall jag då på något sätt indigneras över detta och känna att nu jävlar… När det inte rör mig alls vem fan han rider stjärt på inne i sovrummet? Försvaret då… Ett värnpliktsförsvar underhållet av staten är slaveri. Det är staten som kallar dig som kanonmat att dö för den, mot din vilja. Hur du får det till ett frihetsideal är lite svårt för mig att greppa.
Tyck vad du vill, som fascist 2.0 sympatiserar jag till stora delar med Meloni och till noll delar med dig.
Små barn kan programmeras av antingen föräldrar eller stat, varför har föräldrar mer rätt att programmera barn än staten, äger föräldrar sina barn och deras mentala liv?
De som programmerar barn att kapa kuken förtjänar att få huvudet kapat. PUNKT.
Homosexuella bryr jag mig egentligen inte om, men eftersom deras lobbyorganisationer promotar massinvandring så betraktar jag dem som en fiende. Hade de inte gjort det så hade jag varit helt ointresserad av deras existens.
Förmodar att du tackar nej till polisiärt beskydd även om fyra gangsterrappare skulle försöka våldta dig mitt på torget eftersom polisen är en förlängning av staten, och staten = förtryck?
Meloni kommer att rensa upp och ställa tillrätta. Förhoppningsvis placerar hon libertarianer av ditt slag i arbetsläger men det är förmodligen för mycket att önska.
/Viva il Duce