Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Helt korrekt allt du säger. Det är en tragisk utveckling Sverige har tagit med hjälp av globalisternas morot hängandes framför näsan på dessa karriärs-politiker.
Om man går med i en klubb så ska man naturligtvis följa de regler som klubben satt upp, men inte om de ändrar reglerna efter hand. Det är bedrägligt. Jag kan inte svara vad Italien nu har gjort, eller kommer göra för fel. Jag är i alla fall inte särdeles rädd för att SD skall annektera Danmark och starta WW3. Jag anser att i den värld vi lever i nu att SD är de goda nämligen.
Vet inte om vi tjänat på att vara med i EU eller inte om man ser till alla parametrar avseende företagen osv men personligen kan jag inte att jag tjänat på det i alla fall och jag har svårt att se att vi gjort en bra deal. Vi har översvämmats av somalier, araber, parasiterande och kriminalitet ända upp till taknocken och vänstern har klippt och klistrat så mkt att det aldrig mer går att ta dem på allvar. Det känns inte som en fair deal.
Jag önskar att regeringen går igenom räkenskaperna på ett ärligt och rättvist sätt (inte sossebokföring mao) och presenterar det utan någon gömd agenda för oss så att vi medborgare kan fatta beslut. Alla parametrar skall vägas in. Är det så att jag tjänat på somalierna så vill jag veta det.
Om politikerna kan lova att alla muslimer aldrig begår brott, eller kommer att ställa till det eller utöva sin religion så måste man ju lita på det. Men politikerna lämnar inga garantier. Just nu känner jag mig lurad.