2022-09-24, 01:29
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G2GO
Är inte Södermalm ett rikemansområde? I så fall får sossarna som bor där uppleva den mångkultur de röstat för!
Detta är ett rent hyreshus. Inga knösar öht där, mer bidrag skulle jag tro.
Citera
2022-09-24, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zymbal
Du var supertydlig, du missade bara att tänka innan din tydlighet. Det är alltså segrationen och rasismen som skapar dessa mönster, inte ”utlänningar” per se (vilket det låter som att du vill framhäva).

Drömmer om en framtid när dialogen är baserad på verklighet istället för korta främlingsfientliga och världsfrånvända resonemang.
Man spränger inte hus och skjuter folk för att man är fattig. Att påstå det är att skymfa fattiga människor.
Citera
2022-09-24, 01:33
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Enligt hitta.se bor där en Lourd*s R@v@ndoni Nin0 D* Guzm@n, kvinna 57 år.

* = e

Någon annan får svara på om de är relaterade

Hon står på ett bolag Futura Service AB, Östervägen 4, Solna. Typ städbolag. Var small det i Solna förut?
Citera
2022-09-24, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Uppdatera oss utbrända som saknar hjärnceller.. vad är det för efternamn?
Nån kändis brottsling?

Joaquín Guzmán är en mexikansk knarkkung: https://sv.wikipedia.org/wiki/Joaqu%C3%ADn_Guzm%C3%A1n
Citera
2022-09-24, 01:40
Medlem
ArgusOnes avatar
Garanterad koppling. Zoran På Barnängsv. Bodde tidigare på Slottsvägen 9 i Solna, precis som Jovanka på Bygatan 29.
Senast redigerad av ArgusOne 2022-09-24 kl. 01:43.
Citera
2022-09-24, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morre08
Bygatan 29 finns en Mil@n Pr@izovic
Barnängs 42 finns en Zor@n Pr@izovic

Egendomligt sammanträffande
Finns en koppling till SR, Sveriges Radio, på Jovank* och samma efternamn
Citera
2022-09-24, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallebangen
Verkligen

Finns fler med samma efternamn i Gröndal +Hägerstensåsen , samt lite runt om i landet....
Citera
2022-09-24, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Tror du folk som uppger att de vaknade av smällen ljuger? Jag hörde smällen, det var ingen vanlig smäll, den var jättehög och väldigt otäck.
Jag bor 2 kvarter bort och har inte fel på öronen
Citera
2022-09-24, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morre08
Bygatan 29 finns en Mil@n Pr@izovic
Barnängs 42 finns en Zor@n Pr@izovic

Egendomligt sammanträffande
Bra grävt.

Bor personer med samma efternamn runt om i Stockholm, bland annat Hägersten, Segeltorp och Södermalm (Götgatan).

Vad kan vara grunden i detta? Ett klanbråk som urartat totalt?
Citera
2022-09-24, 01:46
Medlem
Intressant att det finns personer med samma efternamn från explosionen i Solna,även förekommer på adressen på Södermalm..
Citera
2022-09-24, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pcfreak
Jag bor 2 kvarter bort och har inte fel på öronen

Jag bor längre bort än så och har heller inte fel på öronen. Ligger man vid ett fönster kan man absolut vakna.
Citera
2022-09-24, 01:47
Medlem
BigFatCones avatar
Jag är van vid att huset skakar, för dom spränger för tunnelbanan, bland annat under mitt hus. Men det här var ju något annat. Inte bara huset skakade utan även rutorna fladdrade. Jag var helt säker på att det var något på innergården, men kompisen något kvarter bort hörde det också.

Pilade iväg dit och precis som andra rapporterat så är det en enveten helikopter i luften och ett helt kvarter var avspärrat. Eftersom jag bara är lite äcklig så tog jag ett par bilder på gott avstånd men dom blev tyvärr dåliga. Ett sjuhelvetes pådrag var det i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in