ni var mig en trist samling människor.
å ena sidan kan man tycka folk som festar vid lön som patetiska
men det är fan ännu värre att inte göra det.
Sannerligen. Men man kan inte förvänta sig några andra svar från det gubbdagis som FB har blivit. Medelåldern verkar vara runt 50-60 här. Självklart är man kung i baren när det vankas löning. Då finns det ingen som tar en. Hit med tio pepparshots, starköl, nötter och chips!
Sannerligen. Men man kan inte förvänta sig några andra svar från det gubbdagis som FB har blivit. Medelåldern verkar vara runt 50-60 här. Självklart är man kung i baren när det vankas löning. Då finns det ingen som tar en. Hit med tio pepparshots, starköl, nötter och chips!
Såklart man firar lite fast man närmar sig 50. Ringer ett par goda vänner och tar en finare lunch. Sedan direkt efter jobbet några starköl på något bra hak och sen en bättre middag. Som det ska vara.
Såklart man firar lite fast man närmar sig 50. Ringer ett par goda vänner och tar en finare lunch. Sedan direkt efter jobbet några starköl på något bra hak och sen en bättre middag. Som det ska vara.
Du firar alltså. Bra så. Det låter som ett förbannat bra sätt att fira på!
Ja. För en kväll unnar jag mig lite extra god middag, dryck och tilltugg innan alla autoöverföringar och autogiron slår till och man är tillbaka i ekorrhjulet.
Brukar väl anamma Magnus Ugglas "Den 25e smäller det" men just ikväll tar jag det lugnt hemma faktiskt med lite vin. Ganska avslappnande och trevligt det också. Kan köra kung i baren nästa vecka istället.