Citat:
Ursprungligen postat av
utred
I min nära omkrets av släktingar finns det en med aggressiv blodcancer och en med aggressiv cancer i halsen båda 4 sprutor av covidvaccinet. Är fullständigt övertygad om vaccinets effekter.
4 sprutor...
Jag förmodar att dom var med redan i starten, under våren 2021 och tog sina
TVÅ sprutor som var det man skulle ta för att få slut på pandemin. Om jag inte minns fel. Då var det ingen jävel som hoppades på fler doser, eller hur?
TVÅ sprutor skulle man ta och sen skulle pandemin vara över. Blev vi lovade.
Men lik förbannat.
Vart tog det informerade samtycket vägen? Vart tog läkaretiken vägen? Uppenbarligen fanns inte tillräckligt med kunskap och information när denna extremt AGRESSIVA vaccinations-kampanj drog igång i början av förra året.
Löften och utfästelser kastades ut som idag visade sig vara helt felaktiga. Grova överträdelser av den tidigare så heliga läkaretiken och brott mot det lagstadgade
informerade samtycket har begåtts, utan att patienterna står upp för sina rättigheter. Ingen kunde väl då drömma om att dessa sprutor i själva verket skulle bli en fortgående prenumeration av injektioner med en tredje, fjärde och snart en femte spruta. Således kommer sprutandet att fortsätta. Förmodligen livet ut. Samtliga grundlurade.
En människa kan möjligen våga fortsätta lita på en vän eller en familjemedlem som ljugit och lurat henne, men varför ända i helvete ska en människa lita på en myndighet eller en läkare som bevisligen farit med osanning och uppträtt bedrägligt? En myndighetsperson ska bara få en chans. Inte två. Så klart.
VARFÖR fortsätter människor lita på läkare, myndigheter och sjukhus som uppenbarligen, bevisligen, saknade kunskap då, för 18 månader sedan, och inte har lärt sig speciellt mycket än idag? Det informerade samtycket och läkaretiken är ju således helt kastad över bord och det enda som nu krävs är individens egen godtrogenhet. Det är dom lättlurade, rädhågsna människorna som tagit sprutorna. Människor med stake som vet sina rättigheter har naturligtvis låtit bli.
Hur ända in i HELVETE kan någon fortsätta lita på detta fullständiga haveri till sjukvård? Vad fan tänker folk med? Och varför använder inte folk internet? All information om dessa injektioner finns ju på internet, för alla att ta del av.
Skärp er för i helvete!