Citat:
Ursprungligen postat av
Wakzlm
Det är ju ordagrant vad du skrev
"Nu ljuger du grovt igen. Medvetet. Skäms.
Du är delaktig FRIVILLIGT på rysslands krigsbrott. Skäm"
Det är ju precis det du gör. Helt ogenerat sprider du rysk propaganda. Men samtidigt är det ganska roligt att se dina tafatta försök som enbart leder till att folk börjar avsky ryssen ännu mer. Du är definitionen av att vara kontraproduktiv.
Skrattade högt när du började snacka om nazism. Det är liksom vad rysstrollen körde med för 6 månader sedan. Ingen bryr sig längre eftersom ALLA med en uns intellekt vet att det är skitsnack.
Har du helt och hållet missat att Ryssland frigav hela Azov-bataljonens ledarskap igår? Inte ens Rysslands ledning kör med nazistkortet längre… bara du eftersom du är så sjukt obildad och inte ens har förmågan att följa din instruktionsmanual.