Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Det finns några "roliga" sk. "akademiker" i Sverige bl.a en sk. "fredsforskare" i Lund som fått "folkets fredspris" någonstans ifrån, törs man gissa på GRU? Denna professor är dessutom nära knuten till den sk. "fredsrörelsen på Orust", som alltid kritiserar USA, men aldrig RySSland, undrar just varför?

Men många trollen här är nog bara vanliga ryska knegare som jobbar i någon trollfabrik. Sedan letar ju SVR och GRU alltid efter adeptrar som har någon svag punkt, men då talar vi om uppgiftslämnare och spioner.
Så det är ingen idé att du engagerar dig i rySStrollen här, de vill bara att du slösar bort din värdefulla tid!
Slava Ukraini!
Jag känner till dessa ja. Men jag vill inte diskutera varken dem eller Mearsheimer här. Jag anser att det varken behövs och än mindre fyller funktion för alla dem som bara är litet oroliga för vad som egentligen händer just här och just nu. Studier utför man antingen innan eller EFTER utfört uppdrag, och dessa skall bli offentliga när de är tillräckligt genomgångna för förståelse utav ALLA. Att den ena efter andra sitter här och spelar proffessor skiter jag ett stort stycke i egentligen. Den humorn hade varit helt suverän om det inte var så att vi har en massa folk som lider för inget just nu I Ukraina. Den biten kan ingen Mensa eller proffessur förklara ogiltig, så därför skall dessa också helt enkelt hålla käften till det är deras tid att tala. Sorry, but that's the way it is nomatter russian or swede
EDIT - Mitt engagemang är endast för dem som läser här för att finna lite svar på sin oro om vad som egentligen händer. Dessa rysstroll är sekundära för min tillvaro här, och som jag förklarade för en annan, endast protein för sakens skull