Citat:
Ursprungligen postat av
L-Y-F
Vad jag läst mig till ska det bli tre säsonger och min fråga/ undran är, som jag tänker att bokläsarna kan besvara eventuellt, om man skyndar på för att det finns krig/ skeenden längre fram man tänker att de andra två säsongerna ska fylla? Att med det tempo jag beskrev ovan skulle det bli 4-5 säsonger? Nåväl, en tanke bara.
Ska de hoppa 10 år framåt i nästa avsnitt som en del säger fattar jag inte hur de ska lyckas med serien, då torde hon inte ha så länge kvar att leva.
Edit: Var inte Cole en oadlad bonnläpp som fått världens jävla chans att arbeta för prinsessan? Typ ett livsomvälvande uppdrag. Känns ju anakronistiskt och inte troget GoT-världen då att på såpa-manér börja klaga och ställa krav på att hon ska rymma med honom.[/quote]
Det var rätt gay faktiskt. Vad förväntade han sig, att en som är uppväxt i överflöd och ånjutit makt skulle lämna allt och bli en vanlig lort? Hon har väl varit nere på gatorna och sett misären folk levt i. Säkert lockande, lite citroner väger upp de.
När alla andra brukar vara så kåt på hur andra ser på ställningen på deras hus och att en lågadelsmann får ett sådant uppdrag borde ge prestige till huset