Och panko-, rostadlök- och franska örterpanerad kyckling. Med oj 🤭...titta där, en vit sås till ☺️. På philadelfia (vitlök och örter), creme fraiche, citron och Salamoia bolognese. Vitvinsbrässerad broccoli med chili och vitlök enl. Myllymäkis recept. GOTT ✨!
Fanken vad jag är nöjd med att jag skaffade riskokare sedan ett tag tillbaka!!! Absolut PERFEKT resultat varje gång och varmhållning i 30 minuter till utan att tumma på kvalitén 😚👌🏻. Om det är nåt ni bör köpa i julklapp till er själv så är det denna 🙌🏻 https://imgur.com/a/Q0nS711
Ahh trevligt trevligt 😛👌
Jo man måste spara nu när inflationen är här tyvärr 😬
Hamster är billigt och gott och näringsrikt 😊
Hade långlagrad parmesan på. Rikligt också . Men det gör sig inte riktigt på bild då det täcker de flesta ingredienser, så det tjoffades på efteråt
Vin till, ja...vad annars
Nej det ska vara manchego. Parmesan snurrar till det.
Gjorde pizza idag, ska tydligen vara Jimmie Åkesson favoritpizza, den får klart godkänt!
Det är bacon, jalapenos, färsk vitlök, champinjoner, gyros, pommes och stark sås på 🙂
Gjorde pizza idag, ska tydligen vara Jimmie Åkesson favoritpizza, den får klart godkänt!
Det är bacon, jalapenos, färsk vitlök, champinjoner, gyros, pommes och stark sås på 🙂
Testade att göra en kräftburgare idag, finns mycket förbättringspotential, men den blev ändå såpass bra att jag ville dela med mig 🙂
Det är vitlökssmör i botten, sen smörstekta kräftstjärtar blandat med en gurk/dill/citron-grej osso sist pepparrotsmajonnäs i toppen.
Testade att göra en kräftburgare idag, finns mycket förbättringspotential, men den blev ändå såpass bra att jag ville dela med mig 🙂
Det är vitlökssmör i botten, sen smörstekta kräftstjärtar blandat med en gurk/dill/citron-grej osso sist pepparrotsmajonnäs i toppen.