2022-09-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
edit

Det är bara några få av de videos som låg ute från början.
Citera
2022-09-20, 16:28
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Vilken avskyvärd kvinna som har skaffat barn med en smutsig afghan.
Citera
2022-09-20, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, men jag har i alla fall inte sett någon tillsammans med flickan - utan däremot en inklippt bild på någons ansikte mellan två videor.

Enligt den som intervjuats och fått ta emot hat känner ingen i familjen till att detta pågått, men det visar sig väl sen om någon fler är med och i så fall vem.

Vi är flera som sett videon med den äldre kvinnan som knuffar barnet så den existerar.
Tror inte det är samma person som intervjuas (antar jag iaf )
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror filmerna sprids runt på TikTok om du orkar gräva lite

Har varken TikTok eller Instagram men hittade en av dom här någon sida bak. Sitter i chocktillstånd!
Citera
Medlem
Citat:
Vi är flera som sett videon med den äldre kvinnan som knuffar barnet så den existerar.
Tror inte det är samma person som intervjuas (antar jag iaf )

nä jag tror de är den här "mammans" farbrors fru dom intervjuar.. för jag såg på hennes fb att hon hade fått ganska mycket hat till sig. för dom trodde de var hon som var hennes mamma.
Citera
2022-09-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
https://i.postimg.cc/wvw4gwkW/gragraegaer.jpg

Japp så då är hon REDAN ute i väntan på rättegång. Kan ingen vänlig själ hitta henne?
Citera
2022-09-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finmanniska
Om barnet? Barnet är 3 år gammal, och kommer att vara helt oigenkännbar bara inom några år.

Hade det inte varit för att folk delade videon, hade ungen fortfarande blivit misshandlad.

Polisen har haft videon sedan igår. Finns inget som helst behov för MGMs påföljd att dela den vidare. Nu handlar det enbart om det hyenlika beteendet; kan mycket väl vara samma personer som stannar vid olycksplatser för att filma, istället för att hjälpa till.
Citera
2022-09-20, 16:32
Avslutad
Fy fan vad hemskt.

Är flickan omhändertagen?

Stackars lilla flicka.

💔
Citera
2022-09-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Japp så då är hon REDAN ute i väntan på rättegång. Kan ingen vänlig själ hitta henne?

Har svårt att tro att det stämmer då åklagaren kommenterade att kvinnan ska begäras häktas senast imorgon, dvs det lät som att hon sitter anhållen. Brottet är grovt så tror inte att hon släppts

(Men vem fan vet)
Citera
2022-09-20, 16:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daphnedahmer
De finns. Eller den iallafall. Har sett en med mormodern involverad där hon knuffar till barnet så hon flyger bakåt.

Citat:
Jag såg en video på när en äldre kvinna knuffar ner barnet på golvet
Ok. Jag har sett när hon knuffas men har inget minne av att någon annan syntes i bild.

Någon var det tydligen i alla fall.
Citera
Medlem
”Tur” att idiot horan filmade det annars hade detta kunnat pågå hur länge som helst!
Citera
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Ingen vänlig, hellre en elak själ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in