Citat:
Ursprungligen postat av
Emmasvensson002
Då jag känner killarna kan jag säga med en gång att deras hjärtan var av guld och skulle aldrig ta någons liv...bla bla...Helt omöjligt att NOAH BÖRJESSON 21 årig feg människa lyckas döda dessa 2 på helt egen hand. Antingen är flickan såpass hjärntvättad av denna NOAH BÖRJESSON så hon själv kunde döda en av dom medan Noah dödade den andra...bla bla...han vet mycket väl om att dom skulle komma...bla bla...hoppas han blir släppt så han får komma ut till ett värre helvete än inne i fängelset...bla bla...det är ni som gör Sverige orent och det är ni som förtjänar åka härifrån.
Men snälla vännen.
Enligt rykten så hade dina kära vänner med hjärta av guld fått nys om att noah hade en jäävla massa pengar hemma. Och beslutade sig helt enkelt för att råna honom. Sex svartmaskerad och beväpnade män med skyddsvästar.
I en organiserad attack där två klättrar upp på balkongen och bryter sig in och två är i trappuppgången. Två ytterligare kumpaner håller vakt utanför.
Dina guldklimpar till vänner är dessutom kända för sitt våldskapital och att bära kniv.
Hur kan du ens försvara dina vänner efter det som skett? Det är ju Dom som är orsaken till allt detta. Inte killen som blev attackerad i sitt hem.
Och dessutom insinuera att den lilla tjejen kanske är skyldig också? Var inte dom här killarna vältränade osv osv? Vilket trams och lågvattenmärke. Skäms på dig.
Jag förstår att föräldrar och anhöriga till killarna som dog sörjer, men att göra det till någon sorts parad mitt i stan vid pizzerian (som f.ö. lär tappa en hel del kunder efter detta) för att sörja dessa rånare blir bara...konstigt. Det måste du väl ändå förstå själv?
Vilka är det som gör Sverige orent undrar jag?