Citat:
Ursprungligen postat av
xmz
Lätt att morsan går igång på att 12-åringarna vill ligga med honom och med största sannolikhet skickar bilder på sig till kontona, som hon med all säkerhet har tillgång till. Det är väl någon sorts projicering av något slag.
En hel samling psykologer skulle kunna ha denna familj att forska på i åratal framåt.
Min tes, om ni tillåter.
Morsan var en nobody i hela sitt liv. Gifte sig med farsan för att vad skulle annars en menlös kvinna göra? Och farsan, han är väl en rejäl dörrmatta skulle jag gissa på. Antingen det eller så har han bara gett upp.
Hur som helst, som många andra tonårsmorsor så upplevde hon en andra ungdom, och Pontus har ju haft artistdrömmar, precis som hon. Och lilla Pontus, ja honom fick dom ju lite sent i livet och det kanske var förhoppningen att han skulle laga äktenskapet, som så många andra har hoppats på att ett barn ska göra. Tiden gick och inte blev det bättre. Men så fick Pontus lite vind i seglen på internet och morsan anade morgonluft.
Hur länge har mamma haft incestuösa tankar om sin son? Bra fråga, det har förmodligen pågått ett tag. Kanske har morsan sålt in allting som att Pontus ska bli kändis och dom ska leva på honom. Och Pontus morsa vet ju att sex säljer. Men inte kan hon låta någon snärta lägga rabarber på hennes lilla guldgosse. Hennes fina, fasta lilla pojke... (Ewh.. Jag skyr verkligen inte perversioner, men det är ju alltid på lek och så där.. Här började jag ju sätta mig in i morsans huvud... Jag ska duscha när jag är klar..)
Så hon groomar ju honom och håller honom nära. Han är förmodligen livrädd för världen egentligen.
Nåväl. Något Pontus mamma inte heller tänker på, utan är helt inne i sitt "Åh, jag är fortfarande ung och hänger med"-rus och medverkar glatt i Pontus diverse videos. Grejen är att det här anstår ju inte en vuxen kvinna, som dessutom är mamma. Eller hur? Om vi är ärliga... Givetvis får man ställa upp på sina ungars shit ibland, men den rollen som morsan spel i Show Pontus, är ju jävligt obekväm när det spelas av just hans morsa.
I den här incestuösa familjepsykosen så är narrativet att Pontus är just en superstar, som egentligen inte alls gör fel utan det är bara snedsteg här och där. Det har pågått så länge och körts så hårt så att det är deras verklighet nu.
Ni får ursäkta den splittrade texten, men det är lite samlade tankar om den här familjen.