2022-09-17, 12:12
Medlem
VÄLDIGT oförståndigt av Rebecka att använda ett sådant uttryck. Fick höra från min äldsta dotter att ngn som hette Rebecka hade "heilat" på SD:s valvaka. Jag är ju SD:are och blev minst sagt FÖRBLUFFAD. Nu ser jag att denna Rebecka är den vackra tjejen som är programledare i "RIKS" som jag följt sedan start med god behållning. Tror jag Rebecka är nazist? NÄ. Hon valde ett mkt korkat uttryck och bet antagligen halva tungan av sig genast.
Citera
2022-09-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jag vet, du tycker att fasansfullt våld är okej så länge ingen säger fula ord som kränker dig.

PLEEEASE THINK OF THE CHILDREN 🥺🥺🥺

STYRKEKRAMAR OCH HANDHJÄRTAN TILL DIG FÖR ATT KLARA AV DETTA TRAUMA ❤️❤️❤️
Lägg av med caps locks och halmgubbar. Lär dig argumentera. Jag har föresatt mig att hålla stilen och inte ta till nedsättande omdömen om användares intelligens, men du gör det svårt...
EDIT: Schadenfreude betyder skadeglädje men du verkar inte förstå svenska heller m t p dina goddag yxskaft svar. Inte nyktrat till sedan igår?
Senast redigerad av TigerKid2 2022-09-17 kl. 12:18.
Citera
2022-09-17, 12:15
Medlem
JojoRabbits avatar
Jag tycker det är sexigt att Rebecka spexade till det, är bra mycket mer cringe när en random kommunist på 150 pannor slänger upp näven och ser gravallvarlig ut!! Rebecka kanske må vara nazist, men vem bryr sig när hon är snygg, rolig och partyglad! Bara en LOOSER hade brytt sig!
Citera
2022-09-17, 12:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Det är för mycket vänsterfolk här i tråden. Börjar nästan kännas som en samordnad atack? Jag respekterar alla men traditionellt sätt är Flashback väldigt mycket åt höger.
Jag kanske är paranoid men men....
Ha nu empati med tjejen och hon gör ett fin fint jobb även!
Vad har hon gjort för finfina jobb då. Har du några exempel?
Citera
2022-09-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
My god vad du gömmer dig bakom ytlig kaxighet

Det dör fler människor i trafiken varje år, än som dör av samtlig brottsliga handlingar i Sverige varje år. Varför skriver du inte mer upprört om det då som du spelar Allan här?

Om 1 parti (och inget annat) hade gjort värsta grejen av hur många som dör i trafiken varje år, och sagt att trafikdöden riskerar destabilisera hela landet, och 'vi' som parti är de enda som inser detta och vill göra något åt det ... hade du då direkt lagt din röst på dom?
Självklart inte. För dig handlar det här inte om människor som far illa. Du bara använder det som svepskäl, som källa för ilska och frustration, vilket får fram det sköna och så 'renande' hatet, som blåser ur alla rör.

Man kan reta höger-människor ännu lättare, om man vill. Finns en lång lista på vad som får SD-sympatisörer att gå fullständigt bananas här på FB, varenda gång. En klassiker är att påpeka faktumet att det finns ingen korrelation mellan invandringen, brottsmängden, och SDs framgångar i val och opinion. Då flyger SDs buttboys på en som en getingsvärm.
Det första dom alltid gör är givetvis förnekande, HAHAHA, hånande typ. Det är bara mala ner dom, med sanning, fakta och hänvisningar, och notera hur dom själva står t-o-t-a-l-t handfallna i brist på belägg. Då skiftar det hånande föraktet ganska snart över i rent gormande hat med illröda ansikten. The true face of the right, skulle vissa säga.

Alla människor, oavsett vilken fil vi vandrar i genom livet, har triggerpunkter och saker som gör oss från vettet av känslor. Alla, i synnerhet dom som är tvärsäkra på att dom är mer tåliga än andra. Högern älskar att trampa på andra människors känsliga punkter. Vänstern har inte den tendensen mot andra. Skillnaden i det avseendet är empati.
Gäsp! Långt försvarstal där du försöker bortförklara din och vänsterns totalt skeva prioriteringar där ni upprörs mer över fula ord än våld. Klassiskt för moralister att blunda för skiten som händer i samhället men ve och fasa över att någon säger ett grovt skämt!

Nej du, jag gömmer mig inte utan jag är, till skillnad från dig, inte anonym här på Flashback utan allt det jag skriver står jag för. Är du anonym eller är du öppen med vem du är?

Fast jag har ju varken upprörts eller blivit glad över saker på Flashback öht, utan jag bara skriver vad jag tycker. Du däremot upprörs av såna här saker och visar det på Flashback, men du har aldrig visat din upprördhet över våldet i samhället. Återigen, du och vänstern visar hela tiden ert rätta ansikte där ni skiter i verklighetens problem men går apeshit över skitsaker. Och samtidigt ser ni vänstermänniskor er som moraliskt överlägsna alla andra, vilket också är anledningen till att ni är så hatade.

Men det är också därför som det går åt helvete för vänstern och er moralister
Citera
2022-09-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad har hon gjort för finfina jobb då. Har du några exempel?
Känner du till YouTube?
Citera
2022-09-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Lägg av med caps locks och halmgubbar. Lär dig argumentera. Jag har föresatt mig att hålla stilen och inte ta till nedsättande omdömen om användares intelligens, men du gör det svårt...
... Och det är så extremt roligt att se er lättkränkta vänstermänniskor gråta över såna här skitsaker! Klassiskt moralister under moralpaniker!

VI MÅSTE TILLSAMMANS VARA STARKA FÖR ATT KLARA AV DETTA TRAUMA!!

STYRKEKRAMAR ❤️❤️
Citera
2022-09-17, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joggyboll
Du förstår uppenbarligen inte ironin och humorn i det hela.
Att vara så säker i sin antinazism att man t o m skämtar och provocerar med en sån här sak är briljant!

Så briljant att hon ångrade att hon tog intervjun!
Citera
2022-09-17, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Gäsp! Långt försvarstal där du försöker bortförklara din och vänsterns totalt skeva prioriteringar där ni upprörs mer över fula ord än våld. Klassiskt för moralister att blunda för skiten som händer i samhället men ve och fasa över att någon säger ett grovt skämt!

Nej du, jag gömmer mig inte utan jag är, till skillnad från dig, inte anonym här på Flashback utan allt det jag skriver står jag för. Är du anonym eller är du öppen med vem du är?

Fast jag har ju varken upprörts eller blivit glad över saker på Flashback öht, utan jag bara skriver vad jag tycker. Du däremot upprörs av såna här saker och visar det på Flashback, men du har aldrig visat din upprördhet över våldet i samhället. Återigen, du och vänstern visar hela tiden ert rätta ansikte där ni skiter i verklighetens problem men går apeshit över skitsaker. Och samtidigt ser ni vänstermänniskor er som moraliskt överlägsna alla andra, vilket också är anledningen till att ni är så hatade.

Men det är också därför som det går åt helvete för vänstern och er moralister
Hur/vad skulle man göra för att vinna din respekt i det här avseendet?
Finns det ens 1 enda möjlig väg för det?
Citera
2022-09-17, 12:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Känner du till YouTube?
Gillar din skarpa argumentationsteknik.
Du kan alltså inte formulera en enda personlig mening som bekräftar ditt tidigare påstående att fyllenazzande Rebecka gör en finfint jobb?
Citera
2022-09-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Hur/vad skulle man göra för att vinna din respekt i det här avseendet?
Finns det ens 1 enda möjlig väg för det?
Gör ett handhjärta för att trösta alla som traumatiserats av grova skämt så ska du se att du får min respekt
Citera
2022-09-17, 12:27
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Ja precis, SDs egna mediatränade Rebecka "Hell Seger" Fallenkvist bara råkade säga något på ett sätt som bara råkar låta som referenser till vitmaktsmörja och råkade erkänna att hon sa de. Kul!

https://imgur.com/a/fhNidfC

Du lurar absolut ingen!
Hon sa helg seger, och när man är på pickalurven och har vunnit växer hornen på en del.

Kul att du är triggad, men du har inget case,
Du kan tro att du har ett, men det är en SD-meltdown bara, precis som den var för dig efter Trump.

Du anar inte hur mycket jag njuter av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in