Citat:
Ursprungligen postat av
Laila01
Det är jo så alla beskriver Noah
Det är absolut INTE så "alla" beskriver Noah. Lär dig läsa. Han är ett patrask lika som dom som bröt sig in. Han ska inte finnas ute på Sveriges gator.
Men, faktum kvarstår. Dom som dog, bröt sig in i hans lägenhet, då får dom stå för det, oavsett vilket blattepatrask denne Noah än försöker vara.
Om någon bröt sig in hos mig på liknande sätt, hade jag gjort allt i min makt för att det var JAG som kom gåendes ut ur min bostad. INTE dom som bröt sig in. Svårare än så är det inte.
Sen att denne Noah är en lika stor äcklig skit som dom andra, och att han förtjänar allt skit som kommer hans väg, det är en helt annan sak. Detta inträffade borde ses som självförsvar, oavsett att Noah är en skithög. Bättre då att låsa in honom för allt annat skit han har ställt till med.
Vet inte om det framkommit identitet på flickan som var i lägenheten. Hon borde tas omhand av rättsväsendet direkt, och föräldrarna utredas ordentligt. Varför tillåts en ung flicka vistas nattetid hos en sån idiot som Noah? Eller var flicka från blattefamilj?