Citat:
Ursprungligen postat av
Zahle
Ni får ursäkta jag skrivit har tagit några glas alkohol och svenska är inte mitt modersmål som sagt men jag är orten så prata i princip bara andraspråk inte svenska men va vad mer vill jag få sagt många ukrainare just nu rädda för att Ryssland kommer göra en sinnessjuk motoffensiv som inte kommer ta slut innan de är vid NATOs gräns. Att folk tror att den ryska nu är dold är hjärnspöken Ryssland har världens bästa armé. Kolla lite på YouTube sök på väder väder ser ni att de kan sambo karate kampsporter ju sinnessjuka övningar i I tundraliknande dem de kan allt om det är den genomsnittliga ryska soldaterna är på en högre nivå än våra kustjägare eller fallskärmsjägare de är typ värnplikts nummer till värnpliktiga bättre våra kustjägare. Så jag vill ha fred men jag vet att posten kommer inte att acceptera ett nederlag så nu måste vi få Ukraina att att säga att de har förlorat så måste det på sina bara knän eller att vi erbjuder att Ryssland på annektera hela landet så att de kan leva i harmoni i samförstånd och fred och kärlek och allt det där ni vet goda. Då kan mina vänner och alla ukrainare leva i fred de har jag inget i mot Ryssland Ryssland vill alltid velat deras värld alltså det som är bäst för grejen här grejerna är Rysslands hjärtebarn
Hej Kamrat. Nej Ryssland har absolut inte världens bästa arme, och vi i väst skiter fullständigt i att Putte inte kan ta ett nederlag.
Ryssland håller på förlora kriget i Ukraina, och som lök på laxen har man visat för omvärlden att den Ryska armen är ett enda stort skämt.
Ryssland har även förlorat gaskriget. Nu kan man inte längre hota med att dra in gasen, men europa kommer klara sig. Ryssland däremot har bitit sg i svansen för nu har man tappat den inkomsten.
Ryssland kan inte heller hota med kärnvapen för det har man redan gjort så många gånger.
Bara att inse, dina kamrater i mother Russia är körda.