Citat:
Ursprungligen postat av
Tillfkonto12
Hennes engagemang har inte känts genuint för fem öre. Hon fastnade i opinionen någon gång runt 2015 och har sen inte lyckats ta sig ur på en snyggt sett utan har dubblat ner på sin "godhet". Hon var för sjutton Ayn Rand-fan i tonåren. Har ingen trovärdighet alls som social rättvisekämpe.
Jaha, intressant att du nämnde Rand. Det hela sätts i ett annat ljus. Å andra sidan betänk till månggifte och fri invandring blev jag påmind om i nyheterna återigen och inser hennes agerande i till exempel pedofilavslöjanden. Till slut måste man ändå erkänna vilket bra jobb sossarna har gjort som har fintat henne in i fållan, eller fällan om man så vill.
Jag tror också alla tycker att all form av hot mot politiker och andra är helt åt h-e däremot får man inte vara så naiv att sådana uppdrag skapar en viss form av kontroverser. Att människor starkt ifrågasätter henne som politiker får inte blandas ihop med hot och jag tror att det är precis det hon gör, då allt med Annie är jag, jag, jag. Jag såg ännu en gång Aktuellt ikväll och återigen är det självförhärligande från hennes sida. Kan verkligen ingen skrika "men hallå vi finns också".
Annie kommer ändå lämna ett tomrum, för hur många rätt roliga och intressanta utlägg har hon inte kommit ut med. Politik skall engagera, ibland positivt och ibland negativt och där har hon lyckats som få andra.
Annie du har varit långt ifrån min favorit men jag ger dig totalt en svag 4 av 5 möjliga!