2022-09-15, 19:51
Avslutad
Hanna Waginius kunde inte låta bli att egenmäktigt positionera partiet mot SD efter personliga preferenser som potentiell efterträdare. Hal jävel. Blir perfekt som ny ordförande för Centern.
Citera
2022-09-15, 19:52
Medlem
Annie Lööf kommer säkert att hamna i Wallenberg-sfären som "kontakt" mellan skurkbolagen och "politiken"... Wallenberg bjöd en gång Annie Lööf till Bilderberggruppen med tanke på att narcissisten utmålat sig Sveriges nästa statsminister. En annan ökänd globalistorganisation Annie Lööf kan kopplas till är Trilaterala kommissionen (grundad av Zbigniew Brzezinski och Henry Kissinger på uppdrag av David Rockefeller).

Stolpskottet Anders W Jonsson (c) är med i WEF... Är också Annie Lööf det?
Citera
2022-09-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
100% att hon kommer skylla på att hon avgår för att hon inte vill vara kvar i politiken när dessa ”möjka kjaftej blivit insläppja i väjmen”.

Ja det är smart! Hon avgår i protest och räddar sitt anseende. Flyger ner till Soros o ger honom en avsugning. Blir intressant o se hennes nästa jobb.
Citera
2022-09-15, 19:55
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Killen som mördade en kvinna i Visby var nazist och SD-sympatisör . Fd medlem i NMR hans mål var att mörda Annie Lööf .

Så du menar att Åkesson skicka han till Visby för att ta Annie av daga, med ditt resonemang så om jag röstar på sossarna och mördar Åkesson så är det sossarnas fel?
Citera
2022-09-15, 19:56
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wisdom
Annie Lööf kommer säkert att hamna i Wallenberg-sfären som "kontakt" mellan skurkbolagen och "politiken"... Wallenberg bjöd en gång Annie Lööf till Bilderberggruppen med tanke på att narcissisten utmålat sig Sveriges nästa statsminister. En annan ökänd globalistorganisation Annie Lööf kan kopplas till är Trilaterala kommissionen (grundad av Zbigniew Brzezinski och Henry Kissinger på uppdrag av David Rockefeller).

Stolpskottet Anders W Jonsson (c) är med i WEF... Är också Annie Lööf det?

Givetvis är hon det. Att det är där hon hamnar är ingen oäven gissning.
Citera
2022-09-15, 19:57
Medlem
Jag hörde att Daniel Bäckström från Säffle var tänkbar som partiledare.
En väldigt trevlig typ. Bonde i grunden. Han var kommunalråd när jag satt i kommunfullmäktige.
Jag satt som ensam från mitt parti och hsn och övriga från centern var alltid väldigt trevliga. Dom hade vett att skilja på politik och det privata.

Jag hoppas att det blir han även om jag inte stöder centern i övrigt. Politiken behöver vettigt folk.
Citera
2022-09-15, 20:01
Medlem
kato85s avatar
Det här måste vara julafton för Flashback-högern, så mycket som ni hatat Lööf genom alla dessa årtionden.
Citera
2022-09-15, 20:03
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Han är den enda kandidaten som kan matcha Annie Lööf. Det måste bli han. Jävligt gött att se en klassisk, borgerlig laguppställning efter nästa val; med C och utan SD-drägg i omlopp.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/svt-s-mats-knutsson-emil-kallstrom-mojlig-eftertradare-till-annie-loof

Då får du väga in att rusning av unga kvinnor till SD sannolikt var unik i svensk politisk historien. En ökning med över 80%, sedan föregående val! Det börjar bli mycket drägg nu??
Citera
2022-09-15, 20:03
Moderator
Siegfrids avatar
Lööf maximerar sitt kontrollbehov genom att sitta kvar i ett helt år som en lame duck och styra partiet, och troligen också processen att utse en efterträdare, med järnhand.
Ingen ska få komma och ifrågasätta Lööfs allvishet med att sätta partiet i sosseburen och ändra kurs inom de närmaste åren. Eller att hon ska missa chansen att obstruera maximalt i regeringsbildningen.

Nu väntar vi bara på att Martin Ådahl utser sig själv till partiledare för maximalt underhållningsvärde.
Citera
2022-09-15, 20:07
Medlem
Det finns alltid en risk med fritänkande liberaler eller med alla som tänker själva egentligen.
SD-ledamöter kan ju också bete sig synnerligen irrationellt och då kan vad som helst hända.
Därför vore det bra med en nytänt centerparti med en annan riktning under ledning av den omtalade Emil K.
Citera
2022-09-15, 20:09
Medlem
Fredrick Federley kommer att ta över stafettpinnen.
Citera
2022-09-15, 20:16
Medlem
Person som såg det komma!
https://youtu.be/fDcnIMIdpX0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in