2022-09-15, 18:53
Medlem
Resurssvags avatar
Jaså? Hon lämnar. Tja, vi får väl försöka stå ut med saknaden.
Citera
2022-09-15, 18:54
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Linda Modig har redan tackat nej

Nu kan de ju värva Linda Hammar, ingen större skillnad.
Citera
2022-09-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Har inte han hoppat av och slutat med politik? Eller blandar jag ihop honom med någon annan?

Han hoppade av i protest mot Annie Lööfs inriktning. Man hoppas att han kommer tillbaka.
Citera
2022-09-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Emil Källström som sagt.

Mats Knutsson tror på honom men det skulle bli stor maktkamp. Han är långt till höger i jämförelse med Annie Lööf.
Det verkar ju bra. Inte så insatt i tidigare påläggskalvar, men Knutsons analyser hyser jag stort förtroende för.
Citera
2022-09-15, 18:56
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Ehh, nej?

"– Annie Lööf sätter käppar i hjulet för en borgerlig regering, hon blir hatad som förrädare av högern, av överklassen, säger statsvetaren Jenny Madestam."

https://www.expressen.se/nyheter/hogerns-hat-mot-annie--loof-blir-en-forradare/

Ok hatad för att hon och sitt parti har haft en annan åsikt? Är det rätt att mordhota henne då menar du?
Citera
Medlem
Egentligen är det helt sjukt med en partiledare som medvetet väljer att inte föra fram sin politik för att man inte gillar sällskapet som håller med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Jag kan hålla på såhär livet ut. Ni hotade min bäste kompis och det är något som jag tar j-t allvarligt.

Tänk att tidigare C person såg detta komma?
Lura inte dig själv!
https://youtu.be/fDcnIMIdpX0
Citera
2022-09-15, 18:57
Medlem
ProfessionalOnlys avatar
Den ruttna själen Annie väljer att kasta in handduken. Det är väl nu mer än någonsin viktigt att ge razizterna och de blåbruna en fight. Men Annie gillar bara sitt parti i medvind. 25% har lämnat skutan då gör Annie samma saker.
Citera
2022-09-15, 18:58
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Han hoppade av i protest mot Annie Lööfs inriktning. Man hoppas att han kommer tillbaka.

Det är väl bara vänsterdrägg, pedofiler och islamister kvar i Centern numera? Känns som ett omöjligt uppdrag för någon med högerorienterade idéer att ta över. Lite som att ta jobb som kapten på Titanic 15 minuter efter att dom seglat på isberget.
Citera
2022-09-15, 18:58
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resurssvag
Jaså? Hon lämnar. Tja, vi får väl försöka stå ut med saknaden.

Jag har redan kommit över den.
Citera
2022-09-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessionalOnly
Den ruttna själen Annie väljer att kasta in handduken. Det är väl nu mer än någonsin viktigt att ge razizterna och de blåbruna en fight. Men Annie gillar bara sitt parti i medvind. 25% har lämnat skutan då gör Annie samma saker.

C har jobb att göra! Stureplan är inte Sverige även om det ger röster. Många där byter parti efter tycke. Annie hade tur ngt år .. sen lämnade hon sin bas därhedan.
Citera
2022-09-15, 19:00
Medlem
CassandraCs avatar
Måste bara tillägga, fatta att denna suggan bara för typ 1 år sen predikade på att hon satsade på stadsministerposten för 2022, helt frånvänd uppfattning av vad folk tyckte om henne såklart, total bubblad narcissist med fullt av "yes men" runt sig själv, hon kände sig nog som jordens räddare, fyfan vad skönt att hon fick en rejäl jävla reality check.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in