2022-09-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeder
Vilka är de två nyanhållna? En under 18 och en i 20årsåldern.
Antagligen kumpaner till de avlidna rånarna.
Citera
2022-09-15, 16:39
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Whatever.

Noah skyddas av polisen nu och så även hans familj.

Hans liv framöver kommer aldrig att förbli som vanligt, utan en konstant oro och rädsla för att någon ska attackera honom.

Om han är smart kan lika gärna avsluta sitt liv redan i häktet genom att begå självmord och på så sätt fly det helvete som väntar.

Låter nästan som att du vet något som vi inte vet. Känns lite väl drastiskt att ta sitt eget liv för att det finns en risk att någon annan ska ta livet av en. Eller du tycker det är en helt rimlig reaktion?

Citat:
Ursprungligen postat av Laila01
Ja ditt mongo, spekulera inte fritt om något du inte vet ett skit om då ”apa”

Om man redan vet då behöver man inte spekulera. En stor del av Flashback går ut på just att spekulera. Speciellt denna delen av forumet.
Känns som att du skriver i affekt. Känner du henne möjligtvis? Med tanke på att du blev så himla upprörd.
Citera
2022-09-15, 16:40
Medlem
Citat:
Vilka är de två nyanhållna? En under 18 och en i 20årsåldern.

En är väl Ö*berg antar jag, den lilla råttan som drog när det hettade till och lämnade sina polare
Citera
Medlem
Citat:
Jag antyder inget hot. Utan att jag bara uppmärksammar de två ynglingarnas familjer som kan hävda rätten att kräva blodshämnd.

För trots allt har deras familjer förlorat en i sina flockar respektive och blod kommer att kräva blod.
För upplysnings skull; det finns ingen rätt att kräva blodshämnd.
Dessutom tror jag ynglingarnas familjer begraver den här solkiga historien tillsammans med ynglingarna.
Citera
Medlem
Citat:
Jag antyder inget hot. Utan att jag bara uppmärksammar de två ynglingarnas familjer som kan hävda rätten att kräva blodshämnd.

För trots allt har deras familjer förlorat en i sina flockar respektive och blod kommer att kräva blod.
Hävda rätten... Familjerna hade kunna hävda rätten och uppfostra dessa skitungar så hade inget av detta hänt. Lorens borde spärrats in efter Coop. De var ju för fan tvugna att ha dörrvakt på högstadiet när de gick där så tid till uppfostran har funnits.
Citera
2022-09-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
En är väl Ö*berg antar jag, den lilla råttan som drog när det hettade till och lämnade sina polare

Nä, han var redan anhållen. Två nya blev anhållna i eftermiddag. Kanske Yasm1na?
Citera
2022-09-15, 16:48
Medlem
Lite udda ärende detta där alla på något vis är både GM och BO.
Då polisen säger att de inträngande galningarna var maskerade tror jag att deras synfält var begränsat av maskeringen och därför lätta att hugga. Tror att man fann dem med rånarluvor för ögonen.
Tråkigt att unga människor med hela livet framför sig håller på med sådan här skit. Bara fängelse och död. Trist!
Citera
2022-09-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Bild på Y@smina, har hon facebook?

Yasmina Sandra heter hon på facebook
Citera
2022-09-15, 16:49
Medlem
Citat:
Nä, han var redan anhållen. Två nya blev anhållna i eftermiddag. Kanske Yasm1na?

Tror det är yasmina som är anhållen
Citera
2022-09-15, 16:52
Medlem
Citat:

Hoppas hon åker in också, verkar vara en kriminell pundare, sådant skräp ska rensas bort så vanligt hederligt folk vågar vara ute
Citera
2022-09-15, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankese
Har du läst Vallåkra? Ingen dörr var uppslagen. De hade krossat ett fönster vid entren som man inte ens kunde komma in i. Dörren var låst och gick inte att öppna. Gubben tar då sin hagelbössa och utan att säga ett ljud innan skjuter de två genom det krossade fönstret från 2 meter i brösten.

Nödvärn eller inte? Den frågan var inte debatterad alls, gubben hade nödvärnsrätt. Men den gick inte så långt för att täcka det han gjorde.

Han fick dock förmildrande omständigheter vid sin dom - dömdes till dråp till 2 års fängelse. Chockerande? Knappast.

Så hur är detta fall i jämförelse?

Vad heter de 6? Åldrar? Konton i sociala medier? Bakgrunder?
Citera
2022-09-15, 16:55
Medlem
Killen som knivade inbrottstjuvarna är inte gärningsman han är brottsoffer .
Anledning kan vara hedersrelaterat eftersom han var Svensk och varit med någon tjej som de var släkt med nu skulle blattingarna in och slå in skallen på han men det gick fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in