2022-09-15, 16:20
Medlem
s-screams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Finns det tråd här på flashback om den händelsen?

Robin Norbäck
Citera
2022-09-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fokalpunkt
Det där låter verkligen som ett hot. De överlevande i gänget sitter anhållna för försök till grovt rån, självklart blev de knivade, om det inte hänt nu hade det hänt något annat. Förstår inte riktigt varför ert hat inte är riktat mot Öberg som först skickade in killarna via ballongen och sedan smet som en liten råtta.

Jag antyder inget hot. Utan att jag bara uppmärksammar de två ynglingarnas familjer som kan hävda rätten att kräva blodshämnd.

För trots allt har deras familjer förlorat en i sina flockar respektive och blod kommer att kräva blod.
Citera
2022-09-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Kan vara Y@smina som skickade dit sina springpojkar inkl. Ö*berg
Hade Yasmina haft med saken att göra hade hon gått ditt själv, hon skickar inte springpojkar.
Citera
2022-09-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Hon är 16år enligt tidigare fynd men ändå anmärkningsvärt att en 21-åring är tillsammans med en 16åring. Trots att åldern inte må vara stor skillnad i faktiska år så är det som dag o natt mellan en 21 åring och 16åring men å andra sidan så pratar vi om en inavlad by ute på vishan.
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Skulle vilja påstå att det inte är som dag och natt i och med åldersglappet.

Det är väl inte helt ovanligt att kvinnor är tillsammans med äldre män i och med att mognadsskillnaden är ganska påtaglig mellan t.ex en sextonårig kvinna och en sextonårig man?

Här verkar förvisso ingen vara särskilt mogen och benägna att syssla med konsekvenstänk eller liknande. Så just här faller kanske mitt påstående platt.

Eller kanske tvärtom, alla hade samma obefintliga mognadsnivå.
Citat:
Ursprungligen postat av Fokalpunkt
E är född 05 och N är född 01 så fyra år skiljer.

Som WitchcultToday skriver, 4år i den åldern är väl ingen big deal?

När jag var 20 var jag ihop med en tjej som var 17, hon var minst lika mogen som den samåldriga tjejen jag var ihop med strax innan jag blev ihop med 17 åringen
Citera
2022-09-15, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Att mörda två rotlösa pundarapor är knappast något som någon bryr sig om längre än Max en vecka. Varken allmänhet eller deras familjer.

Nej, men undantaget är naturligtvis Flashback, här blir det ett stor ämne i månader framåt!
Citera
2022-09-15, 16:24
Medlem
Citat:
Känner du henne eller, det här är ett öppet forum där man spekulerar fritt ditt mongo
Nej, jag känner inte henne men spekulerar fritt som du gör 😂😂
Citera
2022-09-15, 16:25
Medlem
PW-Gerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodeo774
Haha den där Seb@stian Öb3rg, är han på riktigt?!
Han har ju hela gangstakitten ju, adidas, becknasväska, looken allt ju, måste vara fejk eller?!
Ibland är det tufft med leken man leker!
Ingen saknad ingen glömd!

Nej, han ironiserar över stereotyper
Citera
2022-09-15, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak
Jag antyder inget hot. Utan att jag bara uppmärksammar de två ynglingarnas familjer som kan hävda rätten att kräva blodshämnd.

För trots allt har deras familjer förlorat en i sina flockar respektive och blod kommer att kräva blod.

Sånt påstår alltid blattar och negrer men det är sällan som det faktiskt händer.
Citera
2022-09-15, 16:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Har inte sett ngn om bild på henne i tråden
Ok, tänkte att jag hade missat om den finns.
Citera
2022-09-15, 16:35
Medlem
Vilka är de två nyanhållna? En under 18 och en i 20årsåldern.
Citera
2022-09-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suntsiezinak

Citat:
Ursprungligen postat av Laila01
Hade Yasmina haft med saken att göra hade hon gått ditt själv, hon skickar inte springpojkar.

Snacka om sitta hemma och spekulera en jäkla massa. Vart inga springpojkar i det gänget. Detta är för fan inget AÖ kan hjälpa. Hade ni stormat in och fått kniven i er med eller. NB är känd att både sälja och droga. Skulder som fan.
Citera
2022-09-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laila01
Hade inte hennes lösnaglar gått av om hon klättrat upp till balkongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in