2022-09-15, 13:09
Medlem
outback4s avatar
Vidrig människa som förstört landet under 10 års tid. Äntligen.
Sven-Olle Olsson roterar i graven av glädje
Citera
2022-09-15, 13:09
Medlem
IceEyess avatar
Är man så pass fastcementerad i sina egna bisarra principer och ägnar hela valrörelsen åt att misskreditera Sverigedemokraterna (och i viss mål Vänsterpartiet), samt bedriver en politik som missgynnar den traditionella väljarbasen på landsbygden så är det väl föga överraskande att förtroendet dalar lika kraftigt som partiets valresultat.
Citera
2022-09-15, 13:10
Medlem
Overminds avatar
Här är hennes efterträdare, Centerpartiets nästa partiledare!

https://www.nyatider.nu/wp-content/uploads/2021/09/ursula_federley.jpg
Citera
Medlem
Rasseltasss avatar
Efter att i åratal nedkämpat väderkvarnar väljer Don Quijote nu att lägga ner svärdet. Kommer Sancho Panza, aka. Martin Ådahl, nu att dubbas till riddare, eller?
Citera
Medlem
outback4s avatar
Byebye koppajojmen, saknad av ingen.
Citera
2022-09-15, 13:11
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Den såg man inte komma.

Visst, med det usla valresultatet och hon som högst ansvarig så var det enda rätta.
Men jag trodde att hon skulle klamra sig kvar ett tag till.

Den såg jag komma! Jag har sagt många gånger hon kommer avgå de närmaste månaderna!
Citera
Medlem
Månsans avatar
Skönt, den hycklande, självgoda, egocentrerade människan avgår. Hon målar just nu en hjältinnebild av sig själv.

Sanningen är istället att hon ställt till irreparabel skada med sin kärnkraftsslakt, afghanamnesti, januariavtal, fanatiska pedofilförsvar och systematiska lustmord på den svenska landsbygden.
Citera
Medlem
Helena Lindahl?

Norrlänning, ser okej ut, borde funka okej.

När jag googlade tyckte jag det stod "Helena Lindahl rasist", men det var ratsit.
Citera
Medlem
DerRoteBarons avatar
För att citera Gert Fylking: "Äntligen!"
Citera
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Inte en dag för tidigt. Får vi se om Nosschi gör samma sak också då ett flertal personer i partiet uttalat missnöje.

Bättre att fly innan allt skit som hon varit med och ställt till kommer tillbaka.
Citera
2022-09-15, 13:12
Medlem
Vilken dag. Först avgår Maggan, sen Annie Lööf.

Fattas bara att Märta Stenevi också avgår
Citera
2022-09-15, 13:12
Medlem
Knut-Annes avatar
Helena Lundgren är den vettigaste de har, därför får hon säkerligen inte jobbet.
Centerpartiet tappar i alla kommuner i Västerbotten. Centerpartiets oppositionsråd i Vindeln, Helena Lundgren, är inte speciellt förvånad.
– Det är sorgligt att den här politiken man för på riks slår så hårt mot lokala kretsar. Det här valet har visat att Centerpartiet inte längre är en tydlig röst på landsbygden, säger hon.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/centerpartiet-tappar-stort-i-vindeln

"– Är Centerpartiet ett liberalt storstadsparti som gärna jobbar på vänstersidan i svensk politik? Då är det inte längre ett parti för oss som vill jobba med landsbygdsfrågor, säger Helena Lundgren till TT."
https://tidningensyre.se/2022/12-september-2022/c-har-tappat-landsbygden-fiasko/
Senast redigerad av Knut-Anne 2022-09-15 kl. 13:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in