2022-09-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ang torped frågan så var jag otydlig, DP gick från att vara några random somalier med massa rykten runt sig från Rinkeby, till att vara några av Sveriges tyngsta. Samma med Malmös Mekky, vars namn figurerade i så gott som alla Malmös trådar. Likheten då och nu är tex Scar (kanske även Slice och Maykil), hur deras namn figurerar konstant, men de finns personer som både "förminskar" och "förhöjer" deras roller så fort de nämns.

DP, mekky, slice, Maykil och Scar kan mycke väl gå till svensk kriminalhistoria som några av de värsta seriemördarna som funnits här.

Ang Sickan så präglar ju hans musik av verbala och intellektuella texter, precis de som definierade Vårbys strikta organisation. Men ja tycker man kan ana en viss förändring från hans första låtar (när alla förmodligen fortfarande var ute) till hans senaste, men det verbala finns fortfarande och är överlägset på svenska scenen.

Ang låtar och Big Drippa kopplingar så finns även "100 grader", googla gärna artistens riktiga efternamn och hemvist för ev kopplingar till denna tråden.
Är Jason Bourne Nisse?

Aldrig hört att Slice är någon mördare, dock sitter han på vapen men utför inget själv vad man läst.
Citera
2022-09-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ang torped frågan så var jag otydlig, DP gick från att vara några random somalier med massa rykten runt sig från Rinkeby, till att vara några av Sveriges tyngsta. Samma med Malmös Mekky, vars namn figurerade i så gott som alla Malmös trådar. Likheten då och nu är tex Scar (kanske även Slice och Maykil), hur deras namn figurerar konstant, men de finns personer som både "förminskar" och "förhöjer" deras roller så fort de nämns.

DP, mekky, slice, Maykil och Scar kan mycke väl gå till svensk kriminalhistoria som några av de värsta seriemördarna som funnits här.

Ang Sickan så präglar ju hans musik av verbala och intellektuella texter, precis de som definierade Vårbys strikta organisation. Men ja tycker man kan ana en viss förändring från hans första låtar (när alla förmodligen fortfarande var ute) till hans senaste, men det verbala finns fortfarande och är överlägset på svenska scenen.

Ang låtar och Big Drippa kopplingar så finns även "100 grader", googla gärna artistens riktiga efternamn och hemvist för ev kopplingar till denna tråden.
Är Jason Bourne Nisse?

Vilka har scar tagit förutom Nisse och 43-åringen?
Citera
2022-09-12, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Jag skulle nog säga att det faktiskt är ett proffs som utfört det. En ren avrättning, framför en högspelare i DP och annan artist. Jag tror på Scar och någon annan från Dalen/Skarpnäck alternativt Vårby. Däremot är det mycket märkligt att flera av Hjulstabarnens telefoner synts till mycket det senaste i Hammarby sjöstad, kan vara att dom rekat men kan också varit för skydd mot Dumle och resten. Är det någon som vet vem Sickan menar är deras skytt ”Shh”? Nämns ofta S i hans låtar som utför massaker.. Kan det menas som Scar?

Scar proffs? Som sagt det ni kallar proffs är inte proffs utan precis det jag menade med "en 17 åring som käkat några kartor piller".

Jag känner en svensk kille som lever ett helt normalt liv med hyffsat bra jobb men levde kriminellt när han var yngre men har rent register idag och INGET med polisen polisen att göra och han har MINST tagit 3 uppdrag och han är ingen riktig torped men jämfört med era idoler så är han ett proffs.
Citera
2022-09-12, 06:32
Medlem
Citat:

Är Jason Bourne Nisse?

Du kan ju inte ha Scar med i samma mening som Mekky, helt olika nivåer...Malmö överlag har flera av de tyngsta spelarna och har haft det länge nu.

ps ingen av dem är seriemördare men Mekkys partner var ju nästan det (marockanen).
Senast redigerad av Djungle 2022-09-12 kl. 06:34.
Citera
2022-09-12, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTrackEight
Vilka har scar tagit förutom Nisse och 43-åringen?

Den oskyldiga i alla fall. Påminner om bröderna i Malmö som också kommer klippas så fort dem kommer ut.
Citera
2022-09-12, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Är det verkligen off topic? Sickan är väl högst relevant? Vet inte hur det ligger till men det kan finnas mer i bakgrunden som hjälper till med texter osv Menar du C.Gambino? Sickan är rätt så annorlunda med sina texter jämfört med andra rappare.

Vad är en torped? En yrkesmördare som tar betalt för ett mord. Det räcker väl så?

Sickan är ingen på gatan!

En torped är nån som kan sitt jobb och inte många borde kallas torpeder eller yrkesmördare, går jag och tar ett par uppdrag gör inte mig till torped eller yrkesmördare, men en mördare blir jag.
Citera
2022-09-12, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Men hur vet du att mördaren aldrig blivit dömd? Hur vet ni att det är en "riktig" torped som gjort det?

Belastningsregistret säger att han inte blivit det. Ryktesvägen enligt många källor säger att han utför mord mot betalning
Citera
2022-09-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Sickan är ingen på gatan!

En torped är nån som kan sitt jobb och inte många borde kallas torpeder eller yrkesmördare, går jag och tar ett par uppdrag gör inte mig till torped eller yrkesmördare, men en mördare blir jag.
Om du känner Sickan såväl, kan inte du då berätta vad han är på gatan om han är ”inget”? Skriv inget du inte vet
Citera
2022-09-14, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Tack Stefan, hoppas verkligen det blir löst och går till åtal och fällande dom!

Ja det är massa västar där - de står liksom bakom/mellan två gravstenar - lite suddigt att läsa Ali någonting ... men den som känner till namnen kan nog gissa. Årsdag eller födelsedag kanske?här är länken till inlägget till att börja med...
https://www.instagram.com/p/CiUQEipIpGj/

Du tittar på fel gravsten. Det är den till höger.
Du ser den stackars lilla familjemedlemmen där om jag har rätt.
Senast redigerad av MrBlackMagic 2022-09-14 kl. 01:37.
Citera
2022-09-14, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Om du känner Sickan såväl, kan inte du då berätta vad han är på gatan om han är ”inget”? Skriv inget du inte vet

Halva Sverige vet, säger inte att han inte varit/är kriminell men hade han varit någon från Vårby-ligan så hade han suttit som resten.

Du ska inte yttra dig för du sitter och tar allt ifrån Instagram och du har säkert inte ens varit i några förorter i hela ditt liv.
Citera
2022-09-15, 00:51
Medlem
De sägs att Diana baban som var ihop med ben miktus och scar är tillsammans, dem var tillsammans i Turkiet o är nu oxå utomlands.🤔
Citera
2022-09-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
De sägs att Diana baban som var ihop med ben miktus och scar är tillsammans, dem var tillsammans i Turkiet o är nu oxå utomlands.🤔
De sjuka är att scars senaste händelser är när han cyklar på stranden, och från Dianas foton från rummet i Dubai ser man dom gatorna vid stranden han cyklade på. Säger inte att de är spik där men extremt likt… Skulle dock Scar, en av Sveriges farligaste Sicarios träffa en så känd influenser som Diana? Tveksamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in