2022-09-15, 07:23
Medlem
Fantastiskt hur jävla dumma vissa här är.

Jag röstade på SD men att om man inte fattar att hon höll på att försäga sig och skulle skrika Hell seger så ska man tas ifrån rösträtten.

Hennes rätta jag kom fram ungefär samtidigt som den tredje red bull vodkan sänktes.

Pinsamt att ingen höll henne i koppel.
Citera
2022-09-15, 09:19
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Det är offentliga handlingar. Du kan själv plocka ut datan och kontrollera den.
Haha, vänstermedias och Jan Guillous undersökningar skulle vara "offentliga handlingar".

Citat:
Men visst, anser du att hela rättsystemet är i maskopi mot Sverigedemokraterna så kommer vi nog inte längre.
Ehhh, känt sedan länge att rättssystemet domineras av vänsteraktivister som använder hets- och förtalslagar för att utdela politiska domar. Det är därför som näthatsgranskaren/djurplågaren Ågren kan driva förtalsmål.

Som sagt, alla studier pekar på motsatt resultat till vänstermedias "undersökningar".

"liberals self-report more criminal conduct than do conservatives"
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886916310996

"Bombshell New Study Suggests that Liberals are Far More Likely to Commit Crime than Conservatives"
https://unclevladdi.blogspot.com/2017/01/bombshell-new-study-suggests-that.html
Citera
2022-09-15, 09:20
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Nej, du har nog rätt, det är svårt att vinna i sak mot en obstinat snorunge…
Inte för mig. Matchen var lätt.
Citera
2022-09-15, 09:25
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
149 sidor om en helt ointressant sak.
Som sagt, mycket viktigare fråga än gängskjutningar i Värnamo. Fråga svenska östrogentänkare.
Citera
2022-09-15, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Som sagt, mycket viktigare fråga än gängskjutningar i Värnamo. Fråga svenska östrogentänkare.

Är det gängskjutningar även i Annies lilla Värnamo numera? Inte konstigt SD vann där över C då.
Citera
2022-09-15, 09:43
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanishing
Är det gängskjutningar även i Annies lilla Värnamo numera? Inte konstigt SD vann där över C då.
Jajamen. Men det är en petitess jämfört med att någon säger "helgseger".
Citat:
Idag började rättegången mot fyra män som misstänks för skottlossningen på Malmövägen i Värnamo i januari. Skjutningen var en del av gängkonflikten som rasade i kommunen och flera av åhörarna störde ordningen i rättsalen under förmiddagen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/rattegang-om-gangskjutning-borjar
Citera
2022-09-15, 09:43
Medlem
Citat:
Haha, vänstermedias och Jan Guillous undersökningar skulle vara "offentliga handlingar".

Ehhh, känt sedan länge att rättssystemet domineras av vänsteraktivister som använder hets- och förtalslagar för att utdela politiska domar. Det är därför som näthatsgranskaren/djurplågaren Ågren kan driva förtalsmål.

Som sagt, alla studier pekar på motsatt resultat till vänstermedias "undersökningar".

"liberals self-report more criminal conduct than do conservatives"
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886916310996

"Bombshell New Study Suggests that Liberals are Far More Likely to Commit Crime than Conservatives"
https://unclevladdi.blogspot.com/2017/01/bombshell-new-study-suggests-that.html

Jag pratar om offentliga handlingar som du begära ut från domstolar. Annars kan du använda dig av lexbase. Men som jag påpekat innan. Det är allmänt känt och sett likadant ut i alla undersökningar genom åren och borde inte ens behöva diskuteras.

Som du förhoppningsvis vet sitter det ett stort antal politiska förtroendevalda nämndemän i våra domstolar och dömer. Alltså även ett stort antal Sverigedemokrater. 2019 Skickades en motion in får att ändra detta. Som motiveringen användes b.la en studie. 2015 Har en forskningsgrupp vid Handelshögskolan i Göteborg gått igenom 950 domar prövade vid Göteborgs tingsrätt mellan år 2009 och 2012. Sannolikheten att en person med ett distinkt arabiskklingande namn ska fällas om en sverigedemokratisk nämndeman sitter i juryn ökar enligt studien med 17 procentenheter. Om en vänsterpartist sitter i juryn ökar i stället sannolikheten för fällande dom med 14 procentenheter i de fall där offret är en kvinna.

Men om du inte litar på rättsväsendet så spelar det så klart ingen roll att Sverigedemokraterna har så stor överrepresentation i kriminalitet. Men vi hamnar helt off topic här.
Citera
2022-09-15, 09:46
Medlem
Citat:
Jajamen. Men det är en petitess jämfört med att någon säger "helgseger".

Oj! Javisst, det är verkligen hemskt att det blivit så mycket fokus på tramsigt småskit istället för de verkliga stora samhällsproblemen.
Citera
2022-09-15, 09:55
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Jag pratar om offentliga handlingar som du begära ut från domstolar. Annars kan du använda dig av lexbase. Men som jag påpekat innan. Det är allmänt känt och sett likadant ut i alla undersökningar genom åren och borde inte ens behöva diskuteras.
Du menar att det är allmänt känt i vänsterundersökningar där politiska domar som hets mot folkgrupp, förtal och lindriga brott som trafikförseelser jämställs med misshandel, stöld och andra riktiga brott.

Med din och vänsterns "logik" skulle brottsligheten vara som högst i Falsterbo och Skanör där >60% röstar på M/SD.
https://valresultat.svt.se/2022/riksdagsval-1233-vellinge.html

Folk skulle fly brottsligheten på Falsterbohalvön in till Malmö med stabil vänstermajoritet.

Ja, jisses.
Senast redigerad av jnilsson 2022-09-15 kl. 10:02.
Citera
2022-09-15, 09:56
Medlem
Citat:

Vi alla vet att många Svenskar är förståndshandikappade.
Citera
2022-09-15, 10:00
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Du är inte ärlig och försöker som en äkta förtryckande nazist stoppa ned din åsikt i halsen på andra.

Det är du som är rånazisten som inte fattar att H&T inte enade. Filmerna har inte bara en sida.

Vad du säger är bara att du tycker den sidan inte är något.

Riktigt vidrigt, och man förväntar sig i nästa steg att du dyker upp med stormtrupperna, då det kokar för dig att det finns frihetsälskare.

Kör på, bara 148 sidor kvar. Ladda ditt dödsläger, för i din slutseger ser du mig där.

Jag tycker att det du skriver inte riktigt bär sanningens prägel.
Dessutom hädar du nationalikonerna Hasse & Tage.
Jag antar att du skrattade åt Kodjo Akolor när han hädade Astrid Lindgren också.
Hur lågt kan det bli liksom.
Hade du sagt att Rebecka är en vacker ung kvinna så hade jag hållt med dig.
Men kallar du hennes utspel för humor så säger jag bestämt nej. Å hör sen!
Jag kan inte ljuga.
Citera
2022-09-15, 10:02
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerTomat
Fantastiskt hur jävla dumma vissa här är.

Jag röstade på SD men att om man inte fattar att hon höll på att försäga sig och skulle skrika Hell seger så ska man tas ifrån rösträtten.

Hennes rätta jag kom fram ungefär samtidigt som den tredje red bull vodkan sänktes.

Pinsamt att ingen höll henne i koppel.
Försäga sig? Du menar att hon brukar säga hell seger i privata sammanhang? Hur vet du det och varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in