Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Han var 21, hon var 14. Det är olagligt oavsett hur du försöker sminka över det. Han dömdes i februari och spelade fotboll i Malmö två månader senare. Som sagt, våldtäkt är inte ok men sexuellt utnyttjande av barn går bra? Vilka otroligt sjuka värderingar ni verkar ha där nere i Malmö. Att du dessutom börjar snacka om sexualförbrytares rättigheter. Är det hans rättighet att spela för MFF efter domen menar du?
Du är totalt blåst va, var skrev jag att det var okej, det är inte okej men det händer dagligen i det här landet och jag pratade inte om sexualförbrytares rättigheter jag pratade om rättigheter som anställd oavsett om du är fotbollsspelare eller står på ett fabriksgolv. Han spelade 2 månader efter dom och då var nog den villkorliga domen avtjänad, nej jag tycker inte han skulle fått spela, men har inte dömda rätt att jobba?
Din intelligensnivå är bedrövlig, och du säger att det aldrig skulle hända i en stockholmsklubb näääähäää för ni har ju aldrig haft kriminella där heller *facepalm* Sånt här kan hända i precis vilken klubb som helst, men det begriper väl inte du.