Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Så...Det är endast förknippat med nazismen när uttrycket och hakkorset bara använts en bråkdel av dess historia?
Vänsterrörelsen har verkligen lyckats kastrera folk och klämt ihop deras rövhål.
I Sverige har det i historiskt perspektiv aldrig betytt nazistiska sieg heil och heil Hitler.
Men oerhörda fåntrattar vallas in som lättledda får av vänstern som nöjt ser hur alla lyder. Grattis...
Jo nazister i Sverige har och fortfarande använder Hell seger.
Så man ska hela tiden utgå ifrån saker och ting vad det har används tillbakåt i tiden så långt bakåt till man själv tycker det är ok, även om det har använts förr och i nutid.
Vad är det för idiot logik.
"Begreppet Hell seger har i flera decennier fungerat som ett stridsrop för svensk extremhöger i allmänhet och Nordiska motståndsrörelsen i synnerhet. Begreppets popularitet beror på att det är en översättning av tyskans Sieg heil"