2022-09-12, 23:44
  #865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Blott en korkad sosse kan få det till en hitlerhälsning och spy blod över en icke-händelse. Vi vet ju alla vilket parti som var lierat med nazi-tyskland och startade upp rasbiologiska institutet. Kryp tbx under din sten.

Haha bra comeback hörrö😂
Vem har sagt att jag är sosse ens?
Du är en flashback-SD/NMRare i ett nötskal.
Butthurt som fan.
Citera
2022-09-12, 23:44
  #866
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Blott en korkad sosse kan få det till en hitlerhälsning och spy blod över en icke-händelse. Vi vet ju alla vilket parti som var lierat med nazi-tyskland och startade upp rasbiologiska institutet. Kryp tbx under din sten.

Du är den enda korkade här, Rebecka har redan erkänt att hon sa det som ett skämt samt att det var "onödigt".

Pucko.
Citera
2022-09-12, 23:44
  #867
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Vilka "vi sojapojkar"? Nyttjar själv bara komjölk i mitt bryggkaffe så du kanske svarat på fel inlägg.

Så ditt förtroende för den här politikern är alltså obrutet efter att hon svårt full stått och vinglat i TV och dragit ett nazistskämt? På Sveriges andra största partis valvaka?

Mitt förtroende hade varit obrutet även om hon hade tagit i från tårna och vrålat sieg heil. Då hade hon faktiskt legat ännu bättre till hos Tuor

Du resonerar dock som en sojanarkoman, aka vänsterbliven.
Ni hittar "skandaler" som egentligen inte finns.

Det här var ett fullkomligt harmlöst fylleskämt. Är inte politiker vanliga människor också? Det är inga kungligheter vi pratar om.

Herregud. Godnatt.

Edit: Helg seger!!!!
Citera
2022-09-12, 23:45
  #868
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Så...Det är endast förknippat med nazismen när uttrycket och hakkorset bara använts en bråkdel av dess historia?
Vänsterrörelsen har verkligen lyckats kastrera folk och klämt ihop deras rövhål.
I Sverige har det i historiskt perspektiv aldrig betytt nazistiska sieg heil och heil Hitler.
Men oerhörda fåntrattar vallas in som lättledda får av vänstern som nöjt ser hur alla lyder. Grattis...

Jo nazister i Sverige har och fortfarande använder Hell seger.

Så man ska hela tiden utgå ifrån saker och ting vad det har används tillbakåt i tiden så långt bakåt till man själv tycker det är ok, även om det har använts förr och i nutid.
Vad är det för idiot logik.

"Begreppet Hell seger har i flera decennier fungerat som ett stridsrop för svensk extremhöger i allmänhet och Nordiska motståndsrörelsen i synnerhet. Begreppets popularitet beror på att det är en översättning av tyskans Sieg heil"
Citera
2022-09-12, 23:46
  #869
Bannlyst
Varför blir vänsterpacket upphetsade över detta, dom kallar ju redan SD för nazister så 🥸🤷🏻‍♂️
Citera
2022-09-12, 23:46
  #870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Vänstergråterskor får leva med att nazisthumor är på modet nu. Att driva med kommunister är det bästa en natzist vet.

Jag upplevde inte att hon skämtade.
Citera
2022-09-12, 23:46
  #871
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Korkad WT-brud som sabbar för SD för hon:

1) Har dåligt öl/vin/bubbel-sinne.

2) Förstår inte vidden av korkade skämt.

3) Är omogen, svag mentalt och impulsiv.
Citera
2022-09-12, 23:47
  #872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Jo nazister i Sverige har och fortfarande använder Hell seger.

Så man ska hela tiden utgå ifrån saker och ting vad det har används tillbakåt i tiden så långt bakåt till man själv tycker det är ok, även om det har använts förr och i nutid.
Vad är det för idiot logik.

"Begreppet Hell seger har i flera decennier fungerat som ett stridsrop för svensk extremhöger i allmänhet och Nordiska motståndsrörelsen i synnerhet. Begreppets popularitet beror på att det är en översättning av tyskans Sieg heil"

Ja och snart kommer det där hemska vita rasisttåget gå igen och sjunga Hell ga natt!
Citera
2022-09-12, 23:47
  #873
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Blott en korkad sosse kan få det till en hitlerhälsning och spy blod över en icke-händelse. Vi vet ju alla vilket parti som var lierat med nazi-tyskland och startade upp rasbiologiska institutet. Kryp tbx under din sten.


Haha hur blind kan man bli. Patetiskt. Det dröjde inte mer än 5 minuter efter valresultatet innan det vrålades sieg heil rakt in i kameran. Visa gärna en liknade reaktion från någon annan partiföreträdare NÅGONSIN och även under 1939-1945 så lyssnar vi på förnekare som dig. Länk tack. Ta något klipp från valet 2018 tex. Heilades det mycket då på sveavägen?
Citera
2022-09-12, 23:47
  #874
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Mitt förtroende hade varit obrutet även om hon hade tagit i från tårna och vrålat sieg heil. Då hade hon faktiskt legat ännu bättre till hos Tuor

Du resonerar dock som en sojanarkoman, aka vänsterbliven.
Ni hittar "skandaler" som egentligen inte finns.

Det här var ett fullkomligt harmlöst fylleskämt. Är inte politiker vanliga människor också? Det är inga kungligheter vi pratar om.

Herregud. Godnatt.

Edit: Helg seger!!!!

Ja, fylleskämt med nazistiska inslag på en valvaka, så intellektuellt.
Grottmongo.
Citera
2022-09-12, 23:48
  #875
Medlem
sonofnatures avatar
Hon va sjukt full å höll på å hälla ut glaset på han med micken

Pinsamt enligt mej
Vuxna människor ska kunna dricka utan att flamsa och va så berusade

Sen om hon sa helg seger e för mig skitsamma
Det kan man säga som nykter

Men hon va för berusad enligt mig
Finns hjälp att få , ta den hjälpen

Åkesson hade väl spelberoende? Å nu denna tjej som mumlar och håller på hälla ut glaset
Ser omoget ut

Väx upp
Citera
2022-09-12, 23:48
  #876
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolfilainen
Haha bra comeback hörrö😂
Vem har sagt att jag är sosse ens?
Du är en flashback-SD/NMRare i ett nötskal.
Butthurt som fan.
Inte ett enda rätt. Hoppas det sved i judenerven med helg seger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in