2022-09-12, 19:51
Medlem
DreamVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Haha riktigt roligt sagt Har skrattat gott åt alla sjudande vänsterextremister.
Fatta att vara så hjärndöd och lågintelligent att man seriöst, på riktigt stör sig på och gnäller på detta.

Vissa människor är verkligen bortom all räddning. Dunning-kruger.

Helgseger på er vänner SD
Citera
2022-09-12, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schipperke77
Det här är ett sidospår men antagligen tycker nog Moderater, Kristdemokrater och ganska många Sverigedemokrater att nasseskämt på valvakan är klart olämpligt också. Men det är på L som pressen kommer ligga.

L kommer välja den sida som ger störst möjlighet för partiet att få genomslag för sin politik. Nasseskämt eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Hon har INTE ångrat HELL SEGER!
Kanske inte konstigt heller...för...
HELL SEGER är bara något som SVT och Expressen insinuerar!

SVT var fina nog att inte fulklippa som Expressen.
Det tackar jag för som kunde lyssna och ta in det som sades.

Hon skrev det skriftligt till Expressen, hur kan du ha lyssnat på något som Rebecka har skrivit?
Rebeka har vidare skrivit att hon "försökte spela på medias sedvanliga övertolkningar" när drog sitt nazistskämt, vad är det som du inte förstår?
Citera
Medlem
Ni som tror att hon inte syftade på något annat än helgseger. HUR naiva är ni?!
Citera
2022-09-12, 19:53
Medlem
Det är inte ett nazist skämt.
Det är ett provocerande uttalande för alla ängsliga pk människor som medvetet går in för att fultolka.
Citera
2022-09-12, 19:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag trodde att ordet "hell" var från latin eller romerska riket, en försvenskning av "hail" på engelska.
Typ "Hell Caesar/Hail Caesar", vilket förmodligen var "Ave Caesar" på originalspråket latin.

Men nu är det alltså nazistiskt? Ok...
Citera
2022-09-12, 19:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Har du sett klippet? (På deras insta) det skriker ju planera som en fälla, så övertydligt. Vi som följer Riks vet att dom pratat/önskat en seger helg, seger tåg osv. De riktiga nassarna är vänsterbögarna på Xpressen

Jo men det är ju som någon annan sade. Man säger inte seger helg normalt. Vi vann en seger i helgen! Detta är ju något som Rebecka suttit och tänkt på. Att de kallar oss nassar så säger det här bara för det är kul sagt. Det var kanske det just då i hennes över 2% i promille men inte så kul dagen efter.
Citera
2022-09-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hon har redan erkänt att det fanns en baktanke. Hon är inte vidare smart heller för den delen för i hennes intervju med SVT ångrade hon sig och menade plötsligt och sa att det bara var en "grammatisk felsägning", liksom hur blåst kan man bli.

Det hela blir även än mer problematiskt när hon är tillsammans med Tobias Andersson som är en högt uppsatt SD-politiker i riksdagen. Nu ska inte han beskyllas för att han är tillsammans med en idiot, men du har rätt, detta är inte sättet att visa att man är rumsren.

Jasså Tobias är ihop med en turk. Och själv festade han med prostituerade.
Degenererat slödder.
Citera
2022-09-12, 19:57
Medlem
Inte så smart, att vara full är ingen bra ursäkt heller. Hmhm
Citera
2022-09-12, 19:57
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckld
L kommer välja den sida som ger störst möjlighet för partiet att få genomslag för sin politik. Nasseskämt eller inte.

Liberalerna kommer tappa all sin trovärdighet om de byter sida igen. Ingen kommer bry sig om detta... förutom svenska folket som får sina fördomar besannade. Klart att en SD politiker står drar nazistskämt på SDs valvaka.
Citera
2022-09-12, 19:58
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnabbNattUggla
Hon är bara 26 år, dessutom är hon inte helt svensk.

Varför skall man inte få ha kul?
Självklart får man ha roligt, men har du sett henne när hon sitter ensam på Riks? om inte ta en titt så får du se vad jag menar med omogen
Citera
2022-09-12, 19:59
Medlem
Zloths avatar
Jag ser inte problemet med hennes kommentar.
Helg seger? Vad är det som är så upprörande?

Jag tycker att det var skitkul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in