Det var inte dåligt han röjde loss heller. Börjar med att sticka ut ögonen (oklar om han lyckades), hugger i hjärtat så hårt att kniven fastnar i ryggraden och går av, stoppar trosor och strumpor i käften. Avslutar med nekrofistfuck (för att se om hon var lesbisk) och en stektermometer i röven.
Står det verkligen så? Känner att jag inte vill klicka på länkarna och läsa mer. Fy fan vad brutalt! Måste ju ha slagit slint fullständigt...
Står det verkligen så? Känner att jag inte vill klicka på länkarna och läsa mer. Fy fan vad brutalt! Måste ju ha slagit slint fullständigt...
Jo då, riktigt mysigt. Stoppa upp hela handen, knuten näve som han minns det för att se om hon var flata. Alla vet att det är så man kollar. Riktigt jävla nasty.
Jo då, riktigt mysigt. Stoppa upp hela handen, knuten näve som han minns det för att se om hon var flata. Alla vet att det är så man kollar. Riktigt jävla nasty.
Jag såg det, kändes ganska väntat. Han kommer nog inte ut i första taget.
Bostadsbristen i Göteborg är ju så stor att till och med en nekrofistmördare får sin lägenhet uthyrd.
Lägenheten på Sparvgatan 1 E lgh 1202 verkar fortfarande vara uthyrd i andra hand till samma person sen minst två år tillbaka.