Citat:
Ursprungligen postat av
mrsharpangel2
Ryssland har inget och vinna på att sätta in kärnvapen skulle dom göra det nu så skulle nato gå in i Ukraina massförstörelsevapen är en röd linje för oss i väst och det vet putin. Han skulle vara chanslös efter det.
Men egentligen varför skulle NATO in i Ukraina då? Dom är inte med i NATO.
Säg att Putin drar iväg ett kärnvapen bara som landat mitt i Ukraina långt ifrån städer.
Svarar NATO på samma sätt?