Citat:
Ursprungligen postat av
Newstyle
Det där är rent skitsnack. Varför poserar ukrainska soldater med naziflaggor och ss dekaler då i så fall?
När ni Ryzzar får byxorna nerdragna på slagfältet så försöker ni patetiskt dra upp nåt gammalt skit som ingen bryr sig om
Du borde kolla mer på videon där Ukrainas soldater sjunger nationalsången o visar stor sammanhållning o vilja att kämpa för frihet o demokrati.
Ni ryzztroll påminner oss om hur viktigt det är att stötta Ukraina. För varje inlägg ni skriver desto större blir vår övertygelse att ryZZland måste isoleras och sanktioneras till det faller ihop som ett korthus.