Citat:
Ursprungligen postat av
Tvond
Pro ryska telegram kanalen Rybar informerar att Ukraina fortsatt avancera bortom Verbivka och har befriat Yakovenkove stad norrut från Verbivka och Balakliya

Ja ni sitter lite Hitler i sin bunker 1945 inbillar är att Städer har tagits över det är bara pjäser på en karta.
Jag känner många ukrainare alla har redan insett att att kriget är förlorat även om Ukraina hade fått tusentals nya vapen. Ryssland har världens starkaste och mest erfarna armé. Det finns ingen makt förutom möjligen USA som är kapabel att ha en teoretisk chans att vinna över Ryssland.
Nu är det en fråga om att kapitulera för att rädda så många liv som möjligt. Jag har väl sett att Ukraina har börjat bomba kärnkraftverket i zaporozjye.
Vi är på randen av en nuclear katastrof som lär få Tjernobyl att framstå som en bagatell. Jag vill leva i en värld med Frid Ukraina också det är bara det är bara att kapitulera och så tar vi fram ett avtal som är som är bra för Ukraina också. Ukraina kommer inte tappa något land det är bara villfarelser att oroa sig över det Ryssland har inga planer att annektera land. Ryssland vill hjälpa till sen vill Nan-återvända till sitt land.