2022-09-05, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, det och döda människor!

Hela kyrkogårdar sedan den amerikanska revolutionen har röstat på honom.
Citera
2022-09-05, 01:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Hela kyrkogårdar sedan den amerikanska revolutionen har röstat på honom.

Haha, ja
Citera
2022-09-05, 02:16
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jaså? På Biden-trogna Aftonbladet har man redan börjat planera inför Bidens förtida sorti. Nu hymlar man inte ens längre om hans demens.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/O8bo9w/de-kan-ta-over-efter-biden-sju-tankbara-kandidater
Ser inget om nån demens. Du ljuger bara i vanlig ordning. Antar det beror på att fascist-vingen i republikanska partiet ogillar att dras ut i ljuset och bli kallade (av Biden) för vad de är.

Snart kommer undersökningar som fångar upp väljare vars studieskulder blir avskrivna. Så gissar på en uppgång med några procentenheter till. Vilket skulle lämna honom en hygglig bit över the former guy. Som enligt alla rimliga bedömningar bör förlora spektakulärt i ett presidentrace mot Biden, 2024.
Citera
2022-09-05, 10:05
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Ser inget om nån demens. Du ljuger bara i vanlig ordning. Antar det beror på att fascist-vingen i republikanska partiet ogillar att dras ut i ljuset och bli kallade (av Biden) för vad de är.

Snart kommer undersökningar som fångar upp väljare vars studieskulder blir avskrivna. Så gissar på en uppgång med några procentenheter till. Vilket skulle lämna honom en hygglig bit över the former guy. Som enligt alla rimliga bedömningar bör förlora spektakulärt i ett presidentrace mot Biden, 2024.
Du kanske har dålig syn.
Biden själv säger att det är hans ”intention” att ställa upp men redan nu finns det många inom det demokratiska partiet som oroar sig för Bidens hälsa och intellektuella kapacitet.

Det hjälper inte att presidenten ofta småjoggar in på scen när han ska hålla tal eller motionerar på sin mountainbike.
Många tycker att han verkar virrig eller visar tecken på demens. Eller att han helt enkelt är för gammal.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/O8bo9w/de-kan-ta-over-efter-biden-sju-tankbara-kandidater

Att tro att Biden vinner några röster på att slänga ut nytryckta dollar till redan relativt säkra väljargrupper kommer knappas stärka honom i opinionen. Istället bör det leda till att han tappar stort bland arbetarklassen, men å andra sidan utgörs de redan till överväldigande del av republikaner.
Citera
2022-09-05, 11:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du kanske har dålig syn.
Biden själv säger att det är hans ”intention” att ställa upp men redan nu finns det många inom det demokratiska partiet som oroar sig för Bidens hälsa och intellektuella kapacitet.

Det hjälper inte att presidenten ofta småjoggar in på scen när han ska hålla tal eller motionerar på sin mountainbike.
Många tycker att han verkar virrig eller visar tecken på demens. Eller att han helt enkelt är för gammal.

Att tro att Biden vinner några röster på att slänga ut nytryckta dollar till redan relativt säkra väljargrupper kommer knappas stärka honom i opinionen. Istället bör det leda till att han tappar stort bland arbetarklassen, men å andra sidan utgörs de redan till överväldigande del av republikaner.
Är du så rädd för Joe, men måste du ljuga så mycket för du är rädd för Joe?
Joe behövde inte ens kampanja sist och körde över trumpen i valen, så illa att trumpen försökte systematiskt valfuska.

Men din besatthet av Joe är gullig dock, saklig är den då inte.
Citera
2022-09-05, 11:34
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Är du så rädd för Joe, men måste du ljuga så mycket för du är rädd för Joe?
Joe behövde inte ens kampanja sist och körde över trumpen i valen, så illa att trumpen försökte systematiskt valfuska.

Men din besatthet av Joe är gullig dock, saklig är den då inte.
Vad ljuger jag om?
Varför tycker du det är konstigt att diskutera den sittande presidenten i ett politiskt delforum?
Tycker du det är bra med politiker som inte kampanjar? Varför?
Citera
2022-09-05, 11:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad ljuger jag om?
Varför tycker du det är konstigt att diskutera den sittande presidenten i ett politiskt delforum?
Tycker du det är bra med politiker som inte kampanjar? Varför?
Om du inte ljuger, vart är då din saklighet, för nu är ju det bara ord på en rad av dig och ingen substans.

Det jag sade var att Joe vann enkelt och utan en massa kampanjande, så det är nog därför di rädsla är så svår för Joe.
Samma som vi säg före Joe blev vald och denna extrema rädsla för det tryggaste valet för USA.

Och och sen försökte först trumpen systematiskt valfusk för vinna valet, och när det sen inte funkade så försökte man sig på en statskupp och byta ut elektorerna till nonsens elektorer.

Och det du håller på med är ju bara nonsens, så varför kallar du det att diskutera för och det skräpet du presterar?
För den sakliga diskussionen den försöker ju du alltid att förstöra, och det bör du komma ihåg med tanke på alla semestrar du tagit de senaste åren pga att du aldrig deltar i ämnena sakligt.

Så förklara varför du är så besatt och rädd för Joe, för den sakligheten saknas FORTFARANDE av dig som du ser.
Citera
2022-09-05, 11:48
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Om du inte ljuger, vart är då din saklighet, för nu är ju det bara ord på en rad av dig och ingen substans.

Vad ljuger jag om? Förstår du att jag citerade en artikel? Där ligger sakligheten.
Men det är okej, KLyban. Jag förstår att du har det jobbigt.

Jag tycker det är rimligt att diskutera Joe Biden i samlinstråden om Joe Biden. Är det okej för KLyban?

Din besatthet av Trump kan du bäst älta i annan tråd, KLyban.
Senast redigerad av Japhy 2022-09-05 kl. 11:54.
Citera
2022-09-05, 12:30
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad ljuger jag om? Förstår du att jag citerade en artikel? Där ligger sakligheten.
Men det är okej, KLyban. Jag förstår att du har det jobbigt.

Jag tycker det är rimligt att diskutera Joe Biden i samlinstråden om Joe Biden. Är det okej för KLyban?

Din besatthet av Trump kan du bäst älta i annan tråd, KLyban.
Om du vill diskutera Joe, när kommer det något sakligt att diskutera då?

För det var en del saker som fanns, tex hur enkelt Joe vann trots han inte var ute och kampanjade direkt.

Och att trumpen försökte valfuska och försökte göra statskupp, det är ju sakligheten kring Joes val och installationen.
SÅ du får nog söka för din TDS, de får din saklighet vara obefintlig(sevan hur den saknas.)
Citera
2022-09-05, 16:26
Medlem
Är det ingen som har försökt avrätta Joe Biden, eller väntar de bara på att han ska dö av sig själv? Trump har man försökt mörda ett halvt dussin gånger, så det är väldigt konstigt att ingen ens har gjort ett försök att avrätta den mycket impopulära presidenten Joe Biden.
Citera
2022-09-05, 23:26
Medlem
Haha, helt tomt när Joe Biden talade i Milwaukee. Det är helt uppenbart att det fuskades och att han installerades som en toalettstol.

https://twitter.com/patriotmimzy/status/1566864270184292358
Citera
2022-09-06, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Är det ingen som har försökt avrätta Joe Biden, eller väntar de bara på att han ska dö av sig själv? Trump har man försökt mörda ett halvt dussin gånger, så det är väldigt konstigt att ingen ens har gjort ett försök att avrätta den mycket impopulära presidenten Joe Biden.
Enkelt svar på dem frågan. Svaret stavas Kamala Harris. Ur just detta perspektiv var Biden mycket smart, för Harris är Bidens främsta livsförsäkring. INGEN, och jag menar INGEN vill ha Harris till president, då pinar man sig hellre igenom Biden och låter demensen göra sitt så att att han kan fortsätta skämma ut sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in