2022-09-05, 21:07
Medlem
Längesedan jag skrev något i tråden. Trodde inte jag skulle återvända hit faktiskt men nu är jag här igen.med följande:

Senaste månaden har jag fått höra om flera personer som fått sjukdomar med snabba förlopp, både cancer och autoimmuna sjukdomar.
Många fler än jag hört om på typ hela förra året tror jag.
Någon mer än jag som uppmärksammat sjukdomsfall i er närhet ?
2022-09-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Längesedan jag skrev något i tråden. Trodde inte jag skulle återvända hit faktiskt men nu är jag här igen.med följande:

Senaste månaden har jag fått höra om flera personer som fått sjukdomar med snabba förlopp, både cancer och autoimmuna sjukdomar.

Stroke höger och vänster
2022-09-05, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zjCztVy
Two more weeks.

Allt är en enda stor psyop. Vi har vaccinhetsarna som säger att vaccinet är ofarligt, sedan har vi flat earth-fittorna som är kontrollerad opposition som säger att man blir magnetiskt och att alla kommer att dö snart. Man kan inte ens diskutera de biverkningarna som vaccinet faktiskt har när dessa två jävla grupper finns.

Ger vaccinen myocardit? Säkert. Men kommer 50% dö om 5år? Så fan heller.

Det är exakt detta jag känt ända sedan pandemin, antingen är man fanatiskt emot eller fanatiskt för vaccinen. Jag tog själv två sprutor men jag är inte helt övertygad om att vaccinet varit helt ofarligt så därför vore det bra med sansad debatt och forskning, istället för alla konspiratoriska horungar som påstått sedan start att vi ska få AIDS eller att små rakblad kommer skära sönder våra hjärtan.
2022-09-05, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanito
Stroke höger och vänster

Det har jag däremot inte hört något om. Vilka åldrar? Stroke brukar väl vara äldre som får
2022-09-05, 21:12
Medlem
Odovacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
Varningssignalen fanns där tidigt.. vi valde bara att titta bort

https://www.youtube.com/watch?v=thkN-SrzAPc

Så kan du konkretisera vad detta ska visa. En person som fått hjärtstopp. Vad ska det visa? Det är naturligtvis helt omöjligt att dra några slutsatser från detta. Blotta faktumet att du länkar detta visar att du helt saknar trovärdighet. Vaccinen har testats i stora kliniska prövningar och givetvis är det data från dessa som är underlag för att bilda sig en bild av vilka biverkningar det ger och omfattningen.
2022-09-05, 21:16
Medlem
Citat:
Det har jag däremot inte hört något om. Vilka åldrar? Stroke brukar väl vara äldre som får

2 st fick det på min gata. Båda är ca 70 år, pigga pensionärer. Båda fick det samma vecka efter dos 3.

Och sedan så har 2 av mina vänners pappor fått stroke

Och 1 kollegas mamma.

Och då är det inget jag frågar. Folk bara säger det till mig. Man kan undra hur många som inte säger.

Men år 2020 så hade Sverige lägst antal strokefall i historien. Och den 23 november kommer statistiken ut för 2021. Ska bli spännande.

Dock så fick alla jag kände stroke år 2022. Så den statistiken frå vi vänta på ett tag
2022-09-05, 21:18
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Vaccinmyokarditen har dock inte visat sig "mildare" än den myokardit man redan kände till visat sig vara på något vis. Ingen som smittats av den har heller visat sig ens överleva så länge som 5 år, än.

Det finns alltså ingen anledning att misstänka att det skulle vara så som du verkar åsyfta.

Det var ett tag sedan jag gick igenom litteraturen på området men då var det i princip konsensus om att vaccinmyokartiden var väldigt lindrig.
Har du några väldigt nya studier så får du gärna presentera dem. (OBS studier, inte BitChutevideor)

Vad du menar med smittats av den förstår jag inte överhuvudtaget. Man kan inte smittas av vaccinmyokardit.
Medlem
Det har vi vetat om länge. Det var därför unga män fick andra vaccin t.ex.. Att 50% dör är bara skitsnack som vanligt. Dessutom kan man få det utav covid också. Alla får covid mer eller utan vaccin så det är en risk man helt enkelt för hantera.

Vaccinet är bara en del utav covid med lite MRNA för att undvika immunförsvaret.
Medlem
Odovacers avatar
Citat:

Och vad ska vi dra för slutsatser av det? Vad du ser omkring dig är naturligtvis helt ointressant för den fråga tråden rör. Du har inga omfattande kliniska data som stöd vilket givitvis är det man behöver för att avgöra frågan som diskuteras.
2022-09-05, 21:20
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Nu sprids det igen.... det handlar om mild myocardit - inte helt ofarligt om man MAX:ar pulsen. Men går över av sig själv (läker ut) och lämnar inga skador (otur också) sålänge du tar det lugnt och inte får bröstsmärta som du inte ska utmana.

Pratar vid svår myokardit så äre nåt helt annat - har inte stött på dessa patienter av vaccineffekt så rent hittepå ovan. Endast primärvården men då milt och läker ut som vanligt.

Älskar denna "mild myokarditis" copen, hjärtat kan inte reparera sig själv, aldrig.

Mild eller inte mild, du har förkortat ditt liv oavsett och 5 år verkar vara expiry date.

Pfizer.com/refunds
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odovacer
Så kan du konkretisera vad detta ska visa. En person som fått hjärtstopp. Vad ska det visa? Det är naturligtvis helt omöjligt att dra några slutsatser från detta. Blotta faktumet att du länkar detta visar att du helt saknar trovärdighet. Vaccinen har testats i stora kliniska prövningar och givetvis är det data från dessa som är underlag för att bilda sig en bild av vilka biverkningar det ger och omfattningen.

Det är inte en person , som har fått problem med hjärtat..

https://www.youtube.com/watch?v=18JNxD3ifLE
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Märkligt resonemang, ingen tjänar väl mer än dom som pushar vaccinet?

Kolla hur mycket pengar Dr. Robert Malone personligen drar in på en månad....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in