2022-09-03, 01:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Till skillnad från de flesta ministrar i S regeringen har han studerat på högskola.

Apprpå Putinkramare, är du helt säker på att du inte är en själv? Om man tittar lite närmare på dina inlägg.
Oj oj då har har Jimmie gått i skolan. Långliggare på högskolan, hehe vet han hur man ens håller i en spade?
En borgelig allians med ett ryskvänligt alternativ är ju uppåt väggar, som dessutom är en skandivavisk version av QAnon. Fullt av främligsfientliga klimatfönekare deep state folie hattar. Det är början på Sveriges undergång om Ulf släpper in dem. Sveriges framtid kan hänga på denne mans beslut. Ulf Kristersson verkar vettig, jag har svårt att tänka mig att han offrat hela sverige och folket för sin egen fåfängas skull.
Ibland kan man vinna större slag genom att vika undan. Då kan han ivarjefall rädda partiet något decennie till. Annars riskerar han att gå till ödesgrscen med rysskramarna SD.. Det går absolut inte att ha med SD i några försvardiskussioner. Då får SÄPO höra backgroundchecks tre generationer bakåt.

CV Magda, om man vill jämföra med skattebetalarmagen och Ulitima Thumle fantasten ifrån Sölvesborg
....dropping the mike
CV Magdalena Andersson

1995
Harvard University, USA

1994
Institute for advanced studies, Wien

1992
Civilekonom, Handelshögskolan

1987
Samhällsvetenskaplig linje, Katedralskolan Uppsala
Citera
2022-09-03, 01:07
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissfittan
jag skiter i det här och ska rösta på nyans de uppfattar jag som seriösa
Citat:
Professor om Nyans listor: ”Uppenbart bedrägligt

Nyans Partiledare Mikael Yüksel har sitt namn på listorna i 16 kommuner, trots att det bara går att kandidera till kommunfullmäktige i den kommun där man är folkbokförd på valdagen

https://www.dn.se/sverige/professor-om-nyans-listor-uppenbart-bedragligt/

Ja, det låter som ett ypperligt seriöst parti.
Citera
2022-09-03, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Men man vill ju inte svänga över för mycket så att våra hjärtan öppnas.

Det borde vara lag på att man måste förtidsrösta, så man slipper förledas av simpla taskspelerier.
Vad sägs om att leva och rösta i nuet istället för det förgångna?
Citera
2022-09-03, 01:12
Medlem
Megatrons avatar
Jag måste säga att det är en helt ny lägsta nivå som Sossarna visade upp. De är ju så uppenbart hotade av SD att de tar till dessa desperata utspel - rent sagt pinsamt. De måste ju ha fattat vilken katastrofalt misstag detta var. Jag röstar varken på S eller SD men herre gud vilket smutsigt spel från S. Herre gud.

Sen i Aktuellt när Hultqvist tjatade om att Jimmy inte kunde välja Bidén före Putin för sen avsluta med att mumla fram att det fanns kollegor till Jimmy som vill ge Trump fredspriset. Snacka om att tappa tråden.
Citera
2022-09-03, 01:14
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Var detta spiken i kistan för sossarna? Har sossarna gjort bort sig fullständigt nu eller sitter folk hemma i stugorna och faktiskt blir rädda för att SD ska få vara med och styra? Det är ju ändå svenskar vi pratar om, måste vara ett av världens mest hjärntvättade folk enligt mig
Kolla sossarnas facebook.
Citera
2022-09-03, 01:14
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Markus Wiechel har satt samman 29 punkter kring Socialdemokraternas lögnaktiga anklagelser mot Sverigedemokraterna. SD har protesterat och agerat gentemot mot Ryssland ett flertal gånger, och, hör och häpna, motarbetats av Socialdemokraterna.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
osv. https://twitter.com/MarkusWiechel/status/1565779218792955904
Markus Wiechel njuter säkert av sin tomt vid Svarta havet där han kommer uppföra sin Datja snart
Citera
2022-09-03, 01:21
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Markus Wiechel njuter säkert av sin tomt vid Svarta havet där han kommer uppföra sin Datja snart

Vad har det med sakpolitiken att göra? Hur ser du på S lögner?
Citera
2022-09-03, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Jag måste säga att det är en helt ny lägsta nivå som Sossarna visade upp. De är ju så uppenbart hotade av SD att de tar till dessa desperata utspel - rent sagt pinsamt. De måste ju ha fattat vilken katastrofalt misstag detta var. Jag röstar varken på S eller SD men herre gud vilket smutsigt spel från S. Herre gud.

Sen i Aktuellt när Hultqvist tjatade om att Jimmy inte kunde välja Bidén före Putin för sen avsluta med att mumla fram att det fanns kollegor till Jimmy som vill ge Trump fredspriset. Snacka om att tappa tråden.
Har du svårt att ta in fakta eller?
Det som sades på pressträffen och det som S sa i Aktuellt var bara rena fakta.

Ingen hatar S eller vänsterblocket mer än jag men de har rätt i sak.
Citera
2022-09-03, 01:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag fattar ingenting.
Medlemmar av SD, som är ett höger-parti, ska ha sympatier för Putin som ju är en vänsterkommunist av rang.
Putin i sin tur ska "avnazifiera" Ukraina samtidigt som han anlitar de öppet nazistiska legosoldaterna i Wagnergruppen.

Det här verkar helt skevt. När ska Jimmie Åkesson och Nooshi Dadgostar gå på dejt?

Jag är mer orolig för sossarna och vänstern.
Jag har en gång varit i en SSU-lokal och den var helt belamrad med kommunistpropaganda. De hade t om tryckt upp affischer i gammal sovjetisk stil, som var uppsatt på väggarna, där det stod saker som "öppna gränserna nu"
Nej Putin är ingen vänsterkommunist, vart har du fått det ifrån, du skulle inte ha sovit under historielektionerna. Putin är en högerextremist. Det är därför han sponsrar högerrörelser i bl,a Sverige. Deras syfte är att destabilisera Europa och västvärlden. HelaQAnon vågen i amerika är upplåst bla, av en ryskt underbyggd nät rörelse. Så även i Sverige där SD numera blivit ett QAnon part
Citera
2022-09-03, 01:24
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Oj oj då har har Jimmie gått i skolan. Långliggare på högskolan, hehe vet han hur man ens håller i en spade?
En borgelig allians med ett ryskvänligt alternativ är ju uppåt väggar, som dessutom är en skandivavisk version av QAnon. Fullt av främligsfientliga klimatfönekare deep state folie hattar. Det är början på Sveriges undergång om Ulf släpper in dem. Sveriges framtid kan hänga på denne mans beslut. Ulf Kristersson verkar vettig, jag har svårt att tänka mig att han offrat hela sverige och folket för sin egen fåfängas skull.
Ibland kan man vinna större slag genom att vika undan. Då kan han ivarjefall rädda partiet något decennie till. Annars riskerar han att gå till ödesgrscen med rysskramarna SD.. Det går absolut inte att ha med SD i några försvardiskussioner. Då får SÄPO höra backgroundchecks tre generationer bakåt.

Ja absolut! Tänk om borgarna vinner valet, då går vi miste om vårt drömsamhälle:

https://www.youtube.com/watch?v=E4y7KxHRhVU
Citera
2022-09-03, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag fattar ingenting.
Medlemmar av SD, som är ett höger-parti, ska ha sympatier för Putin som ju är en vänsterkommunist av rang.
Putin i sin tur ska "avnazifiera" Ukraina samtidigt som han anlitar de öppet nazistiska legosoldaterna i Wagnergruppen.

Det här verkar helt skevt. När ska Jimmie Åkesson och Nooshi Dadgostar gå på dejt?

Jag är mer orolig för sossarna och vänstern.
Jag har en gång varit i en SSU-lokal och den var helt belamrad med kommunistpropaganda. De hade t om tryckt upp affischer i gammal sovjetisk stil, som var uppsatt på väggarna, där det stod saker som "öppna gränserna nu"
Putin är en fascist (högerextremist).
Här är en som förklarar det: https://youtu.be/UGcTgnM8Fas
Citera
2022-09-03, 01:34
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vad har det med sakpolitiken att göra? Hur ser du på S lögner?
Tråden har ju inte med S att göra lilla du.
Utan om SDs Rysslansdkopplingar och då kanske det är värt att nämna ännu en av SDarna som fått någon konstig gåva ifrån Putin.
Varför har så många högt uppstående SDare så många bevärliga omständigheter medr y
Ryssland?
Det är lite för uppenbart nu. Och svenskarna gillar det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in