Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Det enda jag påstår är att Ryssland får en rekordskörd i år. Och kommer att fortsätta med det som de gjort de senaste åren.
Och Ryssland går mot en militär seger i Ukraina med.
Du förstår inte ens vad du skriver?
Du hävdar att allt går som på tåget i Ryssland och de har rätt att ockupera sina grannländer.
Gällande rekordskörden så flyttar du hela tiden målstolparna, och tar inte in vad du själv länkar till.
Den diskussionen du startade var att Ryssland inte hade några bekymmer med att producera och serva sina moderna jordbruksmaskiner.
Att det går att bedriva jordbruk utan dessa har jag aldrig påstått, men det kommer att behövas en omställning hos stora delar av den Rysska befolkningen framför allt i de Europeiska delarna.
Gällande kriget i Ukrina kan givetvis Ryssland nog fortsätta ockupera delar rent militärt.
Men jag tror knappast nuvarande ledning i Kreml kommer att överleva konsekvenserna av detta.
Men du som är så optimistisk, du kanske frivilligt vill gå ut på de Rysska fälten för att skörda eller lasta de diesel eller ångdrivna tågen som kommer att frakta skörden till slutförbrukarna.