2022-09-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det finns uppenbart ingen botten inom sosseriet då det gäller fånerier att försöka skrämma väljarna med inför valet. Folk inser vad som pågår och detta kommer bli spiken i kistan för S i detta val.

Är rädd att du överskattar folk
Citera
2022-09-02, 01:07
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Finns det inte en del inom SD som gillar Putin? Åkesson tvingades göra avbön efter invasionen av Ukraina. Ett svenskt McCarthy-drev?
Citera
2022-09-02, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkonsulten
https://via.tt.se/pressmeddelande/pressbrief-med-peter-hultqvist-och-anders-ygeman-om-det-sakerhets--och-utrikespolitiska-hotet-som-sv erigedemokraterna-utgor?publisherId=142377&releaseId=3329391

Vad kommer att sägas? Nya skandaler de bett Expo gräva upp eller det gamla vanliga tugget om Putin, trollfabriker och MC-gäng?

Kommer S lyckas eller bara ta pajkastningen till en ny nivå som driver fler till SD?

Kul också att Ygeman som fick avgå efter att ha hotat rikets säkerhet genom att läcka Transportstyrelsens data till Ryssland ska leda pressträffen.
Det är ju Ygeman som står för osäkerheten i landet! Ta bort honom!
Citera
2022-09-02, 01:10
Medlem
Desperata S, allt de gjort är att framställa SD som det enda alternativet i allt de gör.

De gör allt för att smutskasta SD inför valet, men effekten blir tvärtom. Om SD behöver synas så ges det många tillfällen av PK.

Hur många väljare avskyr PK? De flesta. Utom politikerna själva.
Citera
2022-09-02, 01:11
Avslutad
Citat:
Det finns uppenbart ingen botten inom sosseriet då det gäller fånerier att försöka skrämma väljarna med inför valet. Folk inser vad som pågår och detta kommer bli spiken i kistan för S i detta val.
Underskatta aldrig svenskens naivitet.
Citera
2022-09-02, 01:12
Medlem
Så sossarna försöker köra samma fula patetiska spel som de demokraterna i USA som ljög om att Trump hade kopplingar till Ryssland - utan att hitta några bevis överhuvudtaget. Visade sig vara Hillary Clinton som hade en massa skumma mail och Biden som hade skumma kopplingar till Ukraina.

Globalister och vänstern är extremt korrupta och är beredda att göra vad som helst för att bita sig fast vid makten - t om utnyttja statsmedia, ljuga, censurera och begränsa demokratin.
Citera
2022-09-02, 01:13
Medlem
Citat:
I ärlighetens namn vet ju Ynkeman och Malaj Hultqvist en hel del om att utgöra en säkerhetsrisk i förhållande till Ryssland. Kanske de ska avslöja att de nu gått över till SD och därmed är SD ett hot mot rikets säkerhet?

Jag har ingen aning om det här handlar om Ryssland. Det är en spekulation från min sida. Det handlar om formuleringen. Att utgöra ett säkerhetshot är ett kraftfullt uttryck som oftast hänvisar till främmande makt.

Den enda främmande makt som är på något sätt skulle vara rimlig i det här sammanhanget är i så fall Ryssland.

Har Sd några märkliga kopplingar eller samarbeten med just Ryssland?

Edir/ Ok min gissning var rätt. Ryssland alltså. Då är det illa.
Senast redigerad av Nonvero 2022-09-02 kl. 01:16. Anledning: Tillägg
Citera
2022-09-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Helt rätt! SD måste terrorklassas! Järnrörsligan är rasister och utgör ett hot mot allas lika värde, fatta! Utspel mot nyanlända, homosexuella, det är fan inte ok! Rasismen finner inte gränser. Bra att Socialdemokraterna sätter punkt nu för SD! Inte en dag för tidigt. Finland förbjöd nmr, nu förbjuder vi SD! Helt rätt!
Du har tjoat om många saker de senaste åren och det enda botemedel jag ser för dig är en Mandingoföreteelse så du lugnar ner dig . Dvs, att du får rejält med mörkhyad dase så du tiger. Sedan kan du öppna kakhålet. Du är totalt världsfrånvänd och fiser säkert rosdoft. Eller hur har du det i din fina villa där inga kriminella babbelonier är i närheten?
Citera
2022-09-02, 01:19
Medlem
TeleporteraTalibans avatar
Helt sinnessjukt, detta visar att sossarna är livrädda för SD och vet att dom står starkt inför valet. Jag som precis hade bestämt mig för att rösta för ett annat parti än SD, hade valsedlar och allt klart. Men detta fick mig att ångra mig och kommer definitivt rösta SD nu.
Citera
2022-09-02, 01:20
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/socialdemokraterna-kallar-till-presstraff-om-sd/

Expressen skriver om det iaf.
Citera
2022-09-02, 01:21
Medlem
Giant Squids avatar
Spännande, det här måste ju vara någon info som sossarna legat och tryckt på länge. Det här är deras specialitet.
Citera
2022-09-02, 01:23
Medlem
Sossarnas samarbeten med PKK och PYD räknas inte som ett säkerhetshot eller? Tycker att SD ska kalla till presskonferens och gå igenom grundligt vilka terroristorganisationer Sossarna samarbetar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in