Citat:
Det är inte mycket du förstår så jag förstår att du inte förstår att det Kina håller på med är precis detsamma som Väst, "Försvarsmakten" och "FOI" håller på med. Men visst, fortsätt du att leva i blindo tills tiden har kommit (även) för dig att bli varse sanningen.
Nu är detta forum ingen domstol, och nu handlar dessa brott inte bara om mig som du verkar tro utan det finns tusentals och åter tusentals världens över som är utsatta för dem. ICATOR har den första unika stämningen på gång i sitt slag mot staten för att den inte skyddat dess medborgare mot dessa brott. Vad du anser trovärdigt eller inte har absolut ingen betydelse för mig - det hindrar dock inte mig från att berätta sanningen om dessa extremt inhumana experiment eller system för kontroll och manipulation eller vad de skall benämnas.
Visst, är man som du uppvuxen på mellanmjölk och tror att världen enbart är sådan som den beskrivs i mainstream media, anser att konspirationer enbart är ett skällsord att ta till när hjärnan inte räcker till, att brott som innefattar olaglig experimentering inte förekommer och därtill tror att militären världen över inte till mångt kan göra vad den vill (läs i hög grad stå över lagen) så blir väl slutresultatet en sådan enkelspårig och trångsynt människa som du får man anta. Att ens försöka få självskadebeteende att framstå som något relevant i denna tråd är väl pricken över idiotin. Din "upplysning" var med andra ord bara skit värd, och den enda "hjälp" som behövs är att de ansvariga för dessa brott ställs till svars fortast möjligt, för allas skull.
Nu är detta forum ingen domstol, och nu handlar dessa brott inte bara om mig som du verkar tro utan det finns tusentals och åter tusentals världens över som är utsatta för dem. ICATOR har den första unika stämningen på gång i sitt slag mot staten för att den inte skyddat dess medborgare mot dessa brott. Vad du anser trovärdigt eller inte har absolut ingen betydelse för mig - det hindrar dock inte mig från att berätta sanningen om dessa extremt inhumana experiment eller system för kontroll och manipulation eller vad de skall benämnas.
Visst, är man som du uppvuxen på mellanmjölk och tror att världen enbart är sådan som den beskrivs i mainstream media, anser att konspirationer enbart är ett skällsord att ta till när hjärnan inte räcker till, att brott som innefattar olaglig experimentering inte förekommer och därtill tror att militären världen över inte till mångt kan göra vad den vill (läs i hög grad stå över lagen) så blir väl slutresultatet en sådan enkelspårig och trångsynt människa som du får man anta. Att ens försöka få självskadebeteende att framstå som något relevant i denna tråd är väl pricken över idiotin. Din "upplysning" var med andra ord bara skit värd, och den enda "hjälp" som behövs är att de ansvariga för dessa brott ställs till svars fortast möjligt, för allas skull.
Slog ett litet öga på ditt kära ICATOR igen, med flera tusentals offer som du säger är det mycket intressant det bara på 73 månader kommit in 46662 EUR.
Säg att ni är 5000st runt jorden så skulle 50 EUR bli 250 000 EUR och som jag sagt innan är 50 EUR en liten summa när man vet man kommer vinna.
Bara 10 EUR skulle varit mer än summan som till idag samlats in.
Så är ni inte flera tusentals eller är det så att ni inte har några bevis och vet om detta?
Hade jag vetat att jag bombsäkert vunnit en sådan stämning hade jag lätt lagt 1000 EUR på det när jag vet att jag kommer mångdubbla insatsen. Men detta gör ni alltså inte, är allt fejk eller vad är din förklaring till att det tagit 6 år att samla in en summa som skulle kunnat samlas in på en dag om ditt antal offer stämde? 284 donationer har gjorts vilket antyder att din påhittade siffra verkar halta rejält samt att detta "runt hörnet" snacket också haltar rätt rejält.
Begär ut en bokföring över hur mycket pengar som verkligen finns kvar för er så kallat kommande stämning. Något stämmer inte...
Sen måste jag fråga vad mjölk har med saken att göra? Jag dricker ju inte ens mjölk 😂