Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Håller med dig i första stycket. Men en kraftig majoritet av väljarkåren är fortfarande helsvensk, och majoriteten av dessa röstar ju på att Sverige ska få MER av allt som du listar upp.
Den mångkulturella mardrömmen är svenska folkets önskedröm och heliga ko. Just därför finns det ingenting att vara ledsen över.

Själv känner jag bara skadeglädje över vad som väntar vårt efterblivna skitfolk. Jag spottar på svensken och ser framemot fortsättningen på den framröstade freak-showen i riksdagshuset.
Nej, eftersom media/propaganda/skolväsende hjärntvättar de som inte besitter normal till hög IQ att rösta för partier som förstört vårt land. Allt ifrån SVT till Aftonbladet, DN och Expressen. Vi har inte blivit tillfrågade som befolkning om vi vill bli utbytta i vårt eget land, politikerna har genomfört politiken över våra huvuden ändå.
Dessutom har SD varit största parti bland svenska män väldigt länge och hade det varit så att alla dessa svenskfientliga kolonsiatörer som kommit hit inte röstade för att vi skulle bli etniskt rensade i vårt eget land så hade SD / högern varit störst hela tiden

75% av svenska män (inräknat då andra generations invandrare) röstar på högerisdan av GAL-TAN. Så i slutändan är det också en majoritet av alla migranter som röstar som är skyldiga till att Sverige idag är en dystopi.
De har fått skydd av oss för att sedan spotta på oss och rösta för att vi ska bli utbytta. Det är tacken vi fick för att vi räddade dem från krig och elände
Känner ingen skadeglädje eftersom det drabbar mig, min familj och andra bra svenskar också.