Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Killen jag citerade är ju totalt monoman, det inser väl vem som helst som läser det han skrev.
Sedan är det faktiskt litet tröttsamt med alla nollor som försöker dra igång red herring-drev här i tråden, bara för att de inte har något annat att prata om.
Faktum är att det som större delen utav folket här är jävligt trötta på sådan som dig. Att jag skriver mycket på en svenska som din stackars hjärna inte kan processa pågrund utav bristande ålder och vetskap gör inte mig till manisk på något sätt. Det pekar endast på att den som missade det första gången antingen läser igen och nickar med, eller gör som dig och blir frustrerad pågrund utav att du helt enkelt inget annat klarar av att göra. Tror du på något sätt att jag är ensammen om att vara trött på ditt konstanta återupprepande om hur besviken du är på USA? Tror du på något sätt att jag är ensammen om att sitta och småskratta åt hur inbilskt naiv och ovetande korkad du är? Tror du att jag är den enda som är JÄVLIGT trött på att du MEDVETET sitter och sprider PÅHITT och LÖGNER här? En sak hade varit om du hade presenterat dina uppgifter om kriget/specialoperationen på ett objektivt, om än naivt sätt, ja. Men nu sitter du ju helt öppet och mer eller mindre förnedrar oss andra som om att du tror att vi alla sitter på en parkbänk i Novisibirsk och räknar gropar i marken. Otroligt respektlöst och att du sedan dessutom uttalar dig om oss som om att vi vore på något sätt dummare och mindre upplysta än dig gör det hela än mer komiskt och korkat. Det krävs en ordentlig dos dumhet för att tro sig vara bättre än andra, men det brukar komma naturligt från den massan som dig. "Ju dummare man är, desto mer tror man på sig själv". Som sagt - Håll dig för helvete till konflikten I Ukraina och ta ALLT annat gnag och skit i trådar gällande konspiration eller utrikespolitik