2022-08-28, 22:23
Medlem
Vet Dadgostar ens vad hennes parti står för?

Denna intervju var mycket märklig. Dessutom tycks hon ha inställningen att ”hur vi ska lösa problemen får vi lista ut någongång senare”…

Pinsamt minst sagt av Dadgostar.
Citera
2022-08-28, 22:23
Medlem
solstrålars avatar
Är det inte jättekonstigt att de inte frågade henne om det här?

https://omni.se/dadgostar-ser-ingen-koppling-mellan-invandring-och-brott/a/G3v62V

Går ju emot forskning på området...
Citera
2022-08-28, 22:25
Medlem
Durochmolls avatar
Tycker tyvärr inte det var någon bra utfrågning, men V är det minst dåliga alternativet och har därför min röst.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Vet Dadgostar ens vad hennes parti står för?

Denna intervju var mycket märklig. Dessutom tycks hon ha inställningen att ”hur vi ska lösa problemen får vi lista ut någongång senare”…

Pinsamt minst sagt av Dadgostar.

”Rösta på oss så bestämmer vi vad vi tycker senare” - Nooshi
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKalleG
Hon är en kurd som kämpar för kurderna. Hon skiter totalt i de svenska folket. Hon kommer slita vårt vackra land i stycken
Din kommentar är så tramsig så att ingen tar dig på allvar. Är du turk? Sverige är trötta på Mena. Turkar framför allt.
N.D är just precis det som Sverige behöver.
Ingen slöja, ingen offerkofta stickad av Malmö stad och fritidsgårdsvurmare.
Citera
2022-08-28, 22:27
Medlem
Citat:
Annie var mycket bättre än Nooshi. Vad snackar du om? Du ljuger i dina inlägg om inslaget. Alla som såg det vet vad som är sant och vad som inte är det. De flesta här kan intyga att du är full av skit.
Tillhör du partiet?

Nooshi var som sagt mycket bättre än Annie. Men visst, jag förstår, du kan, till skillnad från mig, inte skilja på dina egna politiska åsikter och andra partiledares prestation.

Ja, alla som sett programmet vet vad som sades. Det hade du också vetat om du sett det.

Nooshi gjorde här en mycket bättre insats än Annie, och Jimmie Åkesson gjorde som vanligt en mycket stark insats i sin intervju.

Ja du, ditt svart-vita gröna troll, vilket parti tillhör jag tro, V eller SD, eller C eller något annat? Det har du faktiskt inte ett skit med att göra och det är helt irrelevant för diskussionen i tråden, men det fattade du visst inte heller.
Citera
Medlem
Citat:
1. Betedde sig som en fjortis
2. Förneka att V står för kommunism
3. Har inte koll på EU bestämmelser

Tycker du hon gjorde bra i nån av de 3 punkterna?

Synd att inte Anders va där och slog henne på fingrarna när hon försökte med babyprat/härskarteknik mot den vackra programledaren

Bete sig som en fjortis vet jag inte vad du refererar till?
Jag slötittade, så kan inte säga exakt hur hon var i sitt agerande hela tiden, men att ”bete sig som en fjortis” sitter väl rätt mycket i betraktarens ögon.

Förneka kommunismen är väl inte förvånande? Som parti står man knappast bakom kommunismen. Men det finns såklart mängder med individer i partiet som står bakom den. Men det är väl ungefär som SD tänker jag? Det finns ju många med radikala åsikter där, som ingen egentligen vet om, och som partiet inte står bakom om frågan skulle komma. Helt objektivt skrivet. Jag står närmre SD än V.

Att hon inte har koll på EU är dåligt. Absolut.
Jag skrev ett inlägg tidigare att det kändes som att hon överlag hade lite dålig koll och känslan var att hon hade egna åsikter i en del frågor, som hon aldrig framförde, för att partilinjen säger något annat. Det kändes som hon bromsade sig själv ett par gånger. Kanske pga okunskap, kanske pga annan åsikt än partiet.
Senast redigerad av M.J.A 2022-08-28 kl. 22:32.
Citera
Medlem
solstrålars avatar
Katastrofal performance av Dadgostar, likt en vilsen gymnasieelev. SVT verkar inte såga intervjun. De berömmer henne snarare för raka svar. Är någon förvånad längre?
Citera
2022-08-28, 22:29
Medlem
Missade, måste se. Var hon usel?

Skulle inte förvåna mig
Ibland bra, lika ofta usel.
Senast redigerad av King Devil 2022-08-28 kl. 22:32.
Citera
2022-08-28, 22:30
Medlem
Citat:
”Rösta på oss så bestämmer vi vad vi tycker senare” - Nooshi

Det där har du fått om bakfoten. Det där är Annie.

"Rösta på oss nu så lovar vi att aldrig stötta S åsså stöttar vi S sen istället."

Vänsterpartiet däremot vet du var du har. De står längst ut till vänster och tycker allt som är längst ut till vänster, och sedan stöttar de sossarna i allt så länge det inte ger makten till högern.

Det finns nog inget parti som är lika pålitligt som V-Dörrmattan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
V har i princip halverat sitt väljarstöd i opinionsundersökningarna på ett år.

Det är många som inser att skattehöjningar på 60 miljarder om året inte främjar Sverige.

Märklig kommentar.
Den säger rätt lite om det jag faktiskt undrade. Faktiskt ingenting.

Ev skattehöjningar tror jag inte har så mycket med väljarstöd att göra dock. V går alltid till val på skattehöjningar för i princip alla utom de med absolut lägst inkomst.
Vad det gäller stöd hade man ju 8% i valet sist, och det är väl någonstans där man siktar även nu.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
1. Nej, det gjorde hon inte. Det är bara du som inte förstår skillnaden.
2. Nu snurrar du in dig själv i den egen argumentation. Nej, det var inte vad hon sa.
3. Vad du inte förstått är att det hon sa inte är ett färdigt lagförslag. Det hon föreslog är förmodligen den enda möjliga lösningen på el-krisen på såväl kort som medellång sikt. T.ex. så är tydligen Norge på väg i den riktningen. Om det sedan finns EU-regler som sätter käppar i hjulet, så är det ju inget nytt, men det är ju då något Sverige få ta med EU och hitta lösningar till. Skillnaden på Nooshi och övriga partiledare i detta fallet är att Nooshi i alla fall försöker hitta lösningar som inte dröjer 10+ år för att ge en faktisk förändring.
4. V har aldrig gått i någon riktning. De står still, och det har de alltid gjort. Så det är inget konstigt med det.

Oh-nej, Annie var mycket sämre än Nooshi. Nooshi hade ju faktiskt en hel del vettig sakpolitik. Annie hade bara hat och självförhärliganden att framföra, ingen sakpolitik.
C och MP är styrda av personer som överlevt sig själva och enbart pekar finger. Ingen egen politisk inriktning what so ever.
Tycka vad man vill om V, SD och M, men där finns ett spår av idégods. L? Nja. AFS, ja där är det raka rör. Som ett MP för 30 år sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in