Ok 2 avsnitt. Jag antar att det kommer fortsätta så men jag ser inte att dom ska komma ifatt Game of thrones, nånstans.
I Game of thrones, så hade alla en egen plott och alla var så jävla sliskiga. Det finns ingen i denna serie även om en person försöker i detta avsnitt. Allt är dessutom väldigt väntat en så länge. Till och med den stora finten, var så jävla tydlig.
Jag har ingen favorit men i GOT så var så otroligt många så jävla bra.
Hade inte liltjejen kommit med draken så hade alla varit döda. Frågan är vilken sida drakarna står på när dom slåss innnebördes
Men det var väl typiskt. Det är ingen idé att Anti-pirat Byrån (om de fortfarande finns kvar) skyller på mig. Men om HBO nu väljer att visa detta så är det inte mitt fel att jag måste ladda ner med hjälp av en torrentklient för att få en insikt i vad folk talar om.
Stabilt andra avsnitt. Det är inget originellt och ytterst förutsägbart men serien håller en intresserad.
Motsägelsefull analys måste jag säga.
Blir inga fler avsnitt för min del, Räckte med 1a. (om någon vars omdöme jag litar på rekommenderar så ser jag det när säsongen är klar.) Känns bara som ett dåligt standarddrama, fast i Westeros.