Ingen annan som tycker det hela är lite märkligt?BO dog hemma ef 6dar,med sin mor,plastfarsa närvarande i hemmet.BO hade spår av bla kokain i kroppen ef 6dagar.Kokain går ur kroppen ef MAX 3dagar. BO hade oxå varit m nån släkting,i centrum,för att fika/äta.BO måste under de dagarna,varit så pass kry att BO,skaffat el redan innehaft,brukat kokain,så pass frisk att han varit i centrum.Jag undrar var BO har gjort mer,blivit utsatt/utsatt sig för under dessa dagar?Varför reagerade ingen,som va i samma bostad där BO befann sig(hans mors bostad)att BO va så pass svårt skadad och behövde läkarvård?Detta rättfärdigar inte på något sätt det GM gjort..Men tycker HELA historien är konstig.Varför bet den ena GM,BOs hotellrum m sitt kort(GM fick iofs kontanta peng av BO för detta,då BO inte hade ngt kort att betala sitt hotellrum m),om syftet fr början va att råna BO?Ett hotellrum BO sa sig behöva ha, för att han inte ville gå hem till sin mor..Varför ville BO inte gå hem till sin mor?För att han druckit nåra bira??Känns mkt konstigt.Känner till 2 av GM,ganska bra,dom rånar inte folk,ingen av dom borde dricka alkohol...Där har ingen av dem nog vett.Men dom rånar &misshandlar inte folk,så mycket vet jag, GM nr 3 F*nth..vet jag bara ytligt vem det är,det får räcker.Inga sunda tankar/ saker som rör sig i hans huvud,en liten fuling.Otroligt att han ens står för,örfilen han utdelat mot BO..Han står inte så ofta för sitt/sina saker,detta torde va första ggr!Är oärlig,falsk,utnyttjar mäniskor,gärna dem i underläge,en grisig mäniska,på det stora hela,en skrytig självgod liten skit.Kan helt klart bero på DNA och gener,uppfostran.Men det är min uppfattning,åsikt.Tycker mest,bara hela historien är konstig,jävligt skum.Märker man inte som morsa att ungen man har hemma är döds-sjuk?El har nåt hänt mellan misshandeln tills BO avled?