2022-08-25, 17:40
Medlem
Ingen annan som tycker det hela är lite märkligt?BO dog hemma ef 6dar,med sin mor,plastfarsa närvarande i hemmet.BO hade spår av bla kokain i kroppen ef 6dagar.Kokain går ur kroppen ef MAX 3dagar. BO hade oxå varit m nån släkting,i centrum,för att fika/äta.BO måste under de dagarna,varit så pass kry att BO,skaffat el redan innehaft,brukat kokain,så pass frisk att han varit i centrum.Jag undrar var BO har gjort mer,blivit utsatt/utsatt sig för under dessa dagar?Varför reagerade ingen,som va i samma bostad där BO befann sig(hans mors bostad)att BO va så pass svårt skadad och behövde läkarvård?Detta rättfärdigar inte på något sätt det GM gjort..Men tycker HELA historien är konstig.Varför bet den ena GM,BOs hotellrum m sitt kort(GM fick iofs kontanta peng av BO för detta,då BO inte hade ngt kort att betala sitt hotellrum m),om syftet fr början va att råna BO?Ett hotellrum BO sa sig behöva ha, för att han inte ville gå hem till sin mor..Varför ville BO inte gå hem till sin mor?För att han druckit nåra bira??Känns mkt konstigt.Känner till 2 av GM,ganska bra,dom rånar inte folk,ingen av dom borde dricka alkohol...Där har ingen av dem nog vett.Men dom rånar &misshandlar inte folk,så mycket vet jag, GM nr 3 F*nth..vet jag bara ytligt vem det är,det får räcker.Inga sunda tankar/ saker som rör sig i hans huvud,en liten fuling.Otroligt att han ens står för,örfilen han utdelat mot BO..Han står inte så ofta för sitt/sina saker,detta torde va första ggr!Är oärlig,falsk,utnyttjar mäniskor,gärna dem i underläge,en grisig mäniska,på det stora hela,en skrytig självgod liten skit.Kan helt klart bero på DNA och gener,uppfostran.Men det är min uppfattning,åsikt.Tycker mest,bara hela historien är konstig,jävligt skum.Märker man inte som morsa att ungen man har hemma är döds-sjuk?El har nåt hänt mellan misshandeln tills BO avled?
Citera
2022-08-25, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat
Ingen annan som tycker det hela är lite märkligt?BO dog hemma ef 6dar,med sin mor,plastfarsa närvarande i hemmet.BO hade spår av bla kokain i kroppen ef 6dagar.Kokain går ur kroppen ef MAX 3dagar. BO hade oxå varit m nån släkting,i centrum,för att fika/äta.BO måste under de dagarna,varit så pass kry att BO,skaffat el redan innehaft,brukat kokain,så pass frisk att han varit i centrum.Jag undrar var BO har gjort mer,blivit utsatt/utsatt sig för under dessa dagar?Varför reagerade ingen,som va i samma bostad där BO befann sig(hans mors bostad)att BO va så pass svårt skadad och behövde läkarvård?Detta rättfärdigar inte på något sätt det GM gjort..Men tycker HELA historien är konstig.Varför bet den ena GM,BOs hotellrum m sitt kort(GM fick iofs kontanta peng av BO för detta,då BO inte hade ngt kort att betala sitt hotellrum m),om syftet fr början va att råna BO?Ett hotellrum BO sa sig behöva ha, för att han inte ville gå hem till sin mor..Varför ville BO inte gå hem till sin mor?För att han druckit nåra bira??Känns mkt konstigt.Känner till 2 av GM,ganska bra,dom rånar inte folk,ingen av dom borde dricka alkohol...Där har ingen av dem nog vett.Men dom rånar &misshandlar inte folk,så mycket vet jag, GM nr 3 F*nth..vet jag bara ytligt vem det är,det får räcker.Inga sunda tankar/ saker som rör sig i hans huvud,en liten fuling.Otroligt att han ens står för,örfilen han utdelat mot BO..Han står inte så ofta för sitt/sina saker,detta torde va första ggr!Är oärlig,falsk,utnyttjar mäniskor,gärna dem i underläge,en grisig mäniska,på det stora hela,en skrytig självgod liten skit.Kan helt klart bero på DNA och gener,uppfostran.Men det är min uppfattning,åsikt.Tycker mest,bara hela historien är konstig,jävligt skum.Märker man inte som morsa att ungen man har hemma är döds-sjuk?El har nåt hänt mellan misshandeln tills BO avled?

Det går inte att läsa eller försöka skriva om. Vad är det du vill veta?
Citera
2022-08-27, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makzat

Du har uppnebart inte läst fupen...läs fupen där finns många svar på dina frågor.
Citera
2022-09-01, 11:41
Medlem
Jo jag har läst den,dock i april,då det är ett tag sen, kan minnas fel...Vad har jag misstolkat/missuppfattst enligt dig?
Citera
2022-09-01, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
VEm är hans kusin?
En som har en del,medaljer,utmärkelser,SM, EM bla i nån kamp-sport...Dock osäker på vilken...Vill inte nämna kusinens namn då det inte är relevant,då de inte har kontakt mer än väldigt sporadiskt.T.C skulle inte dra nån fördel av sin kusins forna framgångar.Kusinen skulle heller inte använda sin kunskap/begåvning/förmåga i syfte att använda den för att backa upp T...T skulle aldrig ens säga något,som skulle kunna tolkas att att han har uppbackning av sin kusin.T står för sina pajas/idiot saker själv,till 99%,min uppfattning/åsikt.Han behöver inte nån ,kusins,rykte.
Citera
2022-09-01, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nathe
Men vafan Funt... Va fan haru gjort? Går ni allihop på benso eller?
Troddde du hade stilat dig och blivit familjefar...
Sure...Har väl endast blivit bättre på att dölja sina förmågor,talanger,sina narcissit gener,isåfal.Det behövs inga benso till att bli slut i huvudet,.Bara en omgivning som tror på hans stories...Tänk ef, lite så blir du snart varse.. allt,(han),är inte så "bra"som det låter,el som han fått dej att tro att saker är.Vad det än är.Känner du A.F,vilket jag uppfattar att du gör,så kan du säkert gå tbax,analysera vad han sagt/gjort/lovat/åstadkommit,så blir inte så mycket substans kvar,mest snack,går saker åt helvete,så är det pga av "nån annan",som HAN blivit "blåst" av..A.F har bara "otur",enligt honom själv..Slickar gärna röv,på folk,OM det ger A.F själv något,det är iafal alltid syftet..En ögon-tjänare å väldigt manupulativ...Kanske tom narcissist...sociopat?Mina egna observationer,och en del hörsägen ska medges.
Citera
2022-09-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
T har väll alltid varit lite speciell,dock harmlös. Tänk en finsk version av Svullo. Det han anklagas för nu är ett vidrigt brott, domen får klargöra hans eventuella skuld.
Ja så e min uppfattning oxå...En himla snäll kille,kanske FÖR snäll tom..Han skulle hålla sig ifrån alla olika substanser.Men folk snackar tror sig så mycket i vanlig ordning..Mot mig har han oxå alltid varit & uppfört sig korrekt emot,jag har kännt honom sen han va runt 16-17år..Dock inte umgåtts m honom,kontinuerligt.
Citera
2022-09-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Håller med. Bra jobbat av dem.
"Dom",fick ju inte ens m sig telefonen,den hittades väl..?Så dojjor..vilket klipp...Svin.
Citera
2022-09-01, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Låter som en trio till rättspsyk, ta i trä.

Edit: Usch! Hoppas domen överklagas. Skulle vrida mig i graven om jag blev mördad & mördarna går fria för att ingen kan fastställa att jag inte följde med tre för mig okända män i lådan på en skåpbil ut till en hamn i Januarinatten. Straffrätten bör ses över bekommande dessa typer av scenarion, vansinne!

Inte ens på klonazepam blir man så sneknullad att man i grupp utför en sådan här besinningslöst rånmord. Är inte fråga om att stila sig, vissa saker sitter i ryggmärgen på folk. Har han barn? Då är generna kanske överförda. Det som är så fantastiskt med att yngla av sig, man förökas. Tyvärr verkar MENA inte förstå att man inte ska knulla sitt syskon/kusin.
Har samma uppfattning som du angående sneknullad,trasig DNA går inte reparera.Borde förövrigt va kryssat hos jordbruksverket/länsstyrelsen för vidare avel på såna individer.Samhällsfara.
Citera
2022-09-01, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaMenNejTyp
Är så arg att jag skakar!!
Är så sjuuuuuukt uppenbart att alla 3 var med på det, och ingen sa ifrån då till AF?!
Lägg av, vilket vidrigt jävla system.
Håller m dig..Så lågt straff...
Citera
2022-09-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4nd3r50n
Det är 3 idioter av 4 som jag förstått det. Tony Car*elan är en psykpatient som muckar med allt och alla och det är rent ut sagt ett mirakel att ingen har dödat honom än. Kan nog vara hans kusins rykte som skyddar honom.

Alex är likaså han en psykpatient och det har bekräftats att det är han som gjort utfall mot polisen utanför Limerick som resulterade i att han blev skjuten i benet. Dom skulle ha siktat i ansiktet för det läget får snuten inte mot han igen.

David Rosenl*nd verkade vara en bra kille men som tyvärr hamnade i dåligt sällskap med droger som i sin tur gjorde han såpass rubbad i skallen att han, liksom de 2 tidigare nämnda, hamnade på Södertäljes psykiatriska avd 34.

Så den röda tråden är.. avd 34:an.. antidepressiva tabletter.. Limerick
Jag har aldrig uppfattat T som nån som muckar m allt & alla..VET du det el TROR du det?Avd 34..
&antidepressiva tabletter?Hamnar man på34an så är det nog mer än antidepp som förskrivs..Hur kommer Psykpatient...kan vemsom bli,några grova trauman i botten,kan behövas ibland,el annat osunt,,så kan vi alla hamna där,många av oss kanske oxå borde ha hamnat där..."Borde Siktat på ansiktet", låter dom en sund grund för kunna att hamna där."BO verkade vara en bra kille,som hamnade m fel personer&droger....yupp... Boende hos morsan vågade inte va själv,pga li psykos tillstånd,hade kokain I blodet vid obduktion,(kokain stannar max3dar i kroppen)hade nån av GM el alla 3 varit förbi BO för att bli bjuden/bjuda på en snort el 2,max 3 dar ef misshandeln?El hade BO skaffat mer ladd ef misshandeln?Var kommer Limeric in i den röda tråden...För att 2 av GM blivit skyldiga till brott där för 4-5 år sen??Du nämner bara en GM,det va dock båda Ale*andarna,då.. I såfal är Limeric en röd tråd i många fall,då typ ca 70%av de som besökt nån krog i Södertäljes varit där nån gång.
Citera
2022-09-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
klart som fan offret bara fick en smäll, i ansiktet. Det var därför han hittades flera timmar senare och sen dog av sprucken urinblåsa.

Hoppas det känns värt det för dom sen, när dom ligger där i cellen. Dom fick ju ändå med sig en smartphone, 1000 kr och offrets gympaskor, och kan leva med hedern att ha tagit allt detta från en snubbe som precis blivit släppt från psyket och som innan rånet bjöd dom på öl. Ingen anledning till samvetskval, det var det rätta att göra, han förtjänade uppenbarligen att bli rånad, döden är bara bonus. Classy att ta offrets skor också, innan dom dumpade honom utomhus mitt i vintern.
Men vittnet,snubben som körde BO hem uppskattade att han inte legat medvetslös ute i flera tim...20min tror jag det stog,då han inte va genomfrusen "bara" kall om fötterna...Om jag minns rätt...Hursom man lämnar inte någon ute så,nåt vett borde 2 av GM haft i huvet.Men minns inte allt jag läste i FUP...Så jävla grisigt,lågt gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in