2022-08-26, 20:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
I gnagarforum pratar man nu om vilket lågvattenmärke ECL är baserat på lagen. West ham, fiorentina, villareal, köln osv lågvattenmärke? Samtidigt som man inte ens är bra nog själva för att spela i turneringen. Vissa hoppas på bra bud på deras spelare med, och iom med alexander isacs försäljning hoppas vissa på att behålla samma spelare. Dom fattar inte att inget lag som har pengarna dom drömmer om kollar åt deras håll. Dif, mff och bajen är lagen som har ögonen på sig.
För det första räcker det med att kolla på valfritt svenskafans forum för ett lag i motgång och stolpskott kommer alltid va i försvarsställning.

För det andra är det jävligt oklart varför du ger dig in där självmant och rapporterar de vidare i en silly season tråd på FB?
2022-08-26, 20:28
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Oj vad bittert! ECL är ju en perfekt cup för svenska lag där vi kan mäta oss med fina europeiska klubbar utan att behöva bli lemlästade.

Fast jag vet inte, jag läste också där lite snabbt och det var ju mest en jäkla besvikelse och att AIK hade fått fina bortaresor ur supportersynvinkel, Köln, Nice och Partizan, och att Gudetti är otränad förstås, så jag läste mest en jäkla besvikelse att dom missade den här chansen med tanke på den bra lottningen laget fick.
2022-08-26, 20:32
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Din gud Guidetti pissar på AIK genom att kräva 20 miljoner i sign on.

Michelingubben är knappast min Gud, din pundare.
2022-08-26, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Fast jag vet inte, jag läste också där lite snabbt och det var ju mest en jäkla besvikelse och att AIK hade fått fina bortaresor ur supportersynvinkel, Köln, Nice och Partizan, och att Gudetti är otränad förstås, så jag läste mest en jäkla besvikelse att dom missade den här chansen med tanke på den bra lottningen laget fick.
Ok, jag har inte varit inne där själv utan läste bara vad skrevs här.
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Michelingubben är knappast min Gud, din pundare.
Jag kan ändå se dig sitta framför ett altare i din lilla orangea dress någonstans i Tibet och avguda den upplyste John Guidetti.
2022-08-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
För det första räcker det med att kolla på valfritt svenskafans forum för ett lag i motgång och stolpskott kommer alltid va i försvarsställning.

För det andra är det jävligt oklart varför du ger dig in där självmant och rapporterar de vidare i en silly season tråd på FB?

Blev felpostad. Och sedan är det lite kul.
2022-08-26, 22:08
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Oj vad bittert! ECL är ju en perfekt cup för svenska lag där vi kan mäta oss med fina europeiska klubbar utan att behöva bli lemlästade.
Detta. Hur kul det än är med 300 mille till klubben är det så klart förnedrande att åka till Madrid och få stryk med 8-0. Ingen supporter vill uppleva sådana saker och det får man dessvärre göra i CL.

ECL är en gåva till svenska lag och folk som kritiserar det är knäppa.
2022-08-26, 22:56
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
SM-Guld

Om han inte vill annat än att spela i Besiktas så kommer det finnas möjligheter till det om 3-4 månader också. Gissningsvis finns det bättre klubbar att välja mellan då.

Mvh
Bäst i stan

Jag trodde man skulle vara bäst i Sverige men du menar kanske StockholmsMästerskapet?
2022-08-26, 23:07
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Så länge han inte beter sig som Hedvig Lindal, Joel Asoro eller Sabovic så har han inte "pissat" på oss.

Mvh
Bäst i stan

Vad har Sabovic gjort?
2022-08-26, 23:19
Medlem
snurresprettiss avatar
Alexander Jallow och Kevin Yakob lämnar Göteborg, 2 startspelare, frågan hur mycket det påverkar IFK?
2022-08-26, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vad har Sabovic gjort?
Bland annat sagt "Stockholm tillhör fan inte er jävla fittapor." och "Hur kan man gilla dif"
2022-08-26, 23:21
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Bland annat sagt "Stockholm tillhör fan inte er jävla fittapor." och "Hur kan man gilla dif"

Okej, låter ju extremt illa, har du någon länk?
2022-08-26, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Okej, låter ju extremt illa, har du någon länk?
http://www.aikforum.se/ovrigt/blandat/har-hanar-vi-dif-1566/sida255.html#post335759

Sen har du Joel Asoro:
https://pbs.twimg.com/media/E8RGkE2XIAw_YE2.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTHOL2665SYtRwq-52jNKC-NbH0-BX2w9HLGRqH_nPNk2DjpZyoXXcH-KvbrO93IoaG0JY&usqp=CAU

Hampus "hata Dif!" Finndell:
https://pbs.twimg.com/media/E8RHNotWQAkc1eF.jpg

Kevin "Aik i mitt hjärta" Walker

osv osv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in