2022-08-25, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
jag ska lugna mig... MEN, du sa "valt rätt väg" o "höll hårt i". Det antyder väldigt mkt men det kan ju ha varit så att du inte menade det på det viset fullt ut.

Vi går vidare som flashbackpolare igen
2022-08-25, 10:51
Medlem
eternussermos avatar
Det brukar vara svårt att få betalt från Italienska klubbar, men här får man ju pengarna i Hien.
2022-08-25, 10:55
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det brukar vara svårt att få betalt från Italienska klubbar, men här får man ju pengarna i Hien.
Ja det känns som att de faktiskt vill spela honom och ev sälja vidare då kanske i förlängningen.

Annars känns det ofta som att de köper spelare för att låna ut o sen skeppa vidare, i enlighet med deras korrupta agent o svarta stålar verksamhet där många ska gödas "under bordet".

Som soppan med delägande i typ 90 spelare o de är utlånade över hela italien.
2022-08-25, 12:28
Medlem
TilhelmWells avatar
Så 34 miljoner för Hien plus kanske 14 miljoner till med bonusar samt 10% vidareförsäljning. Det tar man alla dagar i veckan. Men det blev inte de där dryga 40 miljonerna direkt som det ryktades om.

Nu får Danielson börja höja sig annars måste Löfgren få en ärlig chans och inte bara en massa inhopp i slutet av matcherna.
2022-08-25, 13:44
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Medans Blåvitt får ett sexpack folköl och en låst iPhone
2022-08-25, 14:03
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Så 34 miljoner för Hien plus kanske 14 miljoner till med bonusar samt 10% vidareförsäljning. Det tar man alla dagar i veckan. Men det blev inte de där dryga 40 miljonerna direkt som det ryktades om.

Nu får Danielson börja höja sig annars måste Löfgren få en ärlig chans och inte bara en massa inhopp i slutet av matcherna.
Deja vu från början av säsongen.
2022-08-25, 14:14
Avslutad
Såja! Sälj Asoro nu också! Smid medans järnet är varmt! Sälj! Sälj! Sälj!
2022-08-25, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Såja! Sälj Asoro nu också! Smid medans järnet är varmt! Sälj! Sälj! Sälj!

Nej, inte än. Nu när vi kommer att ha stark ekonomi och Bosse och nu Peter kisfaludy är det dags att leta nya oupptäckta talanger och stärka laget ytterligare. Joel trivs och är i storform, inte läge att sälja av alla våra diamanter nu.
2022-08-25, 16:21
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Deja vu från början av säsongen.

Å fan, spelade Danielson i början av säsongen när Hien var värdelös? Måste ha undgått mig...
2022-08-25, 16:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Å fan, spelade Danielson i början av säsongen när Hien var värdelös? Måste ha undgått mig...
Hien var värdelös och många vill se Löfgren istället.

Nu är Hien såld till Serie A för rekordsumma och historien upprepar sig för Danielson.

Lita på Bosse!
2022-08-25, 16:26
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hien var värdelös och många vill se Löfgren istället.

Nu är Hien såld till Serie A för rekordsumma och historien upprepar sig för Danielson.

Lita på Bosse!

Jag litar på Bosse och Danielson samt Löfgren. För att inte glömma Ekdal. Därför är ju givetvis försäljningen av Hien klockren. Man vet ju aldrig vad som kan hända imorgon. En skada och affären rinner ut i sanden.
2022-08-25, 16:42
Medlem
Totalt kostar tydligen guidetti 36 miljoner för gnaget. Herregud...Halva deras EK typ. Vafan är det som pågår i gnaget? Dom sitter i skiten nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in