2022-08-25, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Eller klickbait inför en ny ”Alex tog återfall och berättar om sin babymama nummer 7”
Inom kort kommer det en youtube om Norrland och deras ”vi ska hitta tillbaka till varandra trots allt” 😂
Ja haha! De de måste ha med Babymama i rubriken iaf. För återfall och liknande är inte klickbait för dem två längre!

Förresten fyfan vad långhårig han blivit. Han som brukar vara så noga med sin "fade"! Måste må riktigt piss. Eller så vågar han inte gå ut och visa sig ( av olika anledningar ), på vägen till Barberaren.
Citera
2022-08-25, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Klart det inte är mamman till Alex barn. Hon bor ju inte ens i gbg? Det gör ju denna brud..

Det är fullt möjligt att ha flera barn med olika kvinnor för en man, det är du medveten om va?
Citera
2022-08-25, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Barnet hon håller är lite lik honom faktiskt

Du pallar inte skicka upp länk på bild ? Tusen tack isåfall 🫡
Citera
2022-08-25, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Nu har det dykt upp något psykfall till strippa på tik tok som hintar att hon är mamma till Alex barn. @quatrossa heter hon där.
Det finns en video med henne och en liten pojke som skulle kunna vara hans unge.

Hon känns extremt pundig och taggar honom och har hans låtar med i allt hon lägger upp 😂 Alva är nog måttligt road.

Hahahaha ja du satan vad hon ska gnissla tänder nu.

Men som flera sagt tidigare , vad fan ser han i den paddan? Blä blä och åter blä!

Säger inte att strippan var någon grekisk gudinna , men hon har åtminstone kvinnliga former och verkar mån om att försöka se så bra ut som möjligt om man gemför med blobben Alva.🤮
Citera
2022-08-25, 07:23
Medlem
Kommer eventuellt en ny video idag. Återfall ala Norrland?
Citera
2022-08-25, 07:31
Medlem
Tänkte på det någon skrev om han raderat videos då även den med hans mamma, kan ju vara så att hans mor är mycket medveten om vad han är på för resa just nu och vill inte stödja hans missbruk. Minns jag inte helt fel nu så var den videon den med mest visningar på av hela skiten.

Och har han raderat dom p.g.a fiender ( folk säger ju han har fiender men säger inget konkret.) så är han ju dum på riktigt , det är långt om länge försent redan isåfall.

När han valde att bli Youtube stjärna så gjorde han i samma ögonblick hela sin familj offentlig praktiskt taget.
Nu om något börjar det ju bli kul att följa vad som ska hända med Alex storken Ceesay 😂

Blir det en till volta kan han ju börja träna benen denna gången iallafall!🤘
Låta strippan komma på besök och sära på benen då Alva sagt hon inte skulle gå med på det i någon video haha.. slutet gott allting gott..
Citera
2022-08-25, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Kommer eventuellt en ny video idag. Återfall ala Norrland?

Har du hört det eller du spekulerar?
Citera
2022-08-25, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
https://www.youtube.com/watch?v=x564-XAxDcY

Spola fram till 2:25 känns som om hon alltid är sådär, "men får jag komma till saken!?" Åh det känns som om alex jämt och ständigt bara kör över hennes åsikter och pissar på vad hon känner..

https://www.youtube.com/watch?v=x2-r5sgzA7A
Spola till 5:15 och lyssna på hennes vidriga jävla bebisröst.. sen minen hon gör när hon som vanligt får som hon vill... jag svär jag hatar fan Alva.. Hoppas allt går åt helvette för henne och att Alex lämnar henne i rännstenen som den pissluffaren hon är..

Håller med dig det är något så vidrigt med henne som gör att jag fan får gåshud under fötterna. 🤮
Citera
2022-08-25, 09:24
Medlem
Indos avatar
https://www.youtube.com/watch?v=4p5h__MD05Y

Kolla kontrasten mellan Alva & Johanna..
Johanna är snygg och nice medans Alva är fet och ful som stryk.. 😂💋
Citera
2022-08-25, 10:33
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det är fullt möjligt att ha flera barn med olika kvinnor för en man, det är du medveten om va?

Trodde han hade 2 bara? En bor/bodde väl i Örebro? Och en i Stockholm någonstans?
Citera
2022-08-25, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Trodde han hade 2 bara? En bor/bodde väl i Örebro? Och en i Stockholm någonstans?

Som han erkänner är sina ja, fattar jag saken rätt med denna strippa är de väl en unge ingen vet är hans?

Jag har dock inte sett denna unge eller uttalande av henne själv.
Citera
2022-08-25, 11:15
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Som han erkänner är sina ja, fattar jag saken rätt med denna strippa är de väl en unge ingen vet är hans?

Jag har dock inte sett denna unge eller uttalande av henne själv.

Tror inte det är hennes barn som hon visade upp. Bara kolla tillbaka på hennes bilder o allt, så ser man ju att hon knappast varit gravid senaste åren? Så nja. Hon hittar garanterat på för uppmärksamhet.

Men kan ju såklart ha fel. Men det är hur jag tror det är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in