2022-08-20, 00:37
Medlem
picapicans avatar
Är det på riktigt någon som fortfarande tror att Ebba Buske och Jimpa har en relation?
2022-08-20, 00:40
Medlem
Ebba är Markoolios gegg hål. Alla vet det här.
2022-08-20, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luganoro
Hon är 51 år och han 43, vore ju uppfriskande om han valde en äldre kvinna. Men jag tvivlar då hon fortfarande verkar bo med sin sambo och två barn i en villa i Höllviken.
Min gissning är att han och Louise har hittat tillbaka till varandra eller så är det nån yngre förmåga.
Hade i så fall gillat om den yngre förmågan va Jessicka Fallenkvist
2022-08-20, 20:20
Medlem
Blondinss avatar
Vad hände med "ej singel längre"- tråden?

Nej, det är givetvis inte Ebba.
2022-08-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Hade i så fall gillat om den yngre förmågan va Jessicka Fallenkvist
Menar du Rebecka?
2022-08-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efterbliven85
Menar du Rebecka?
haha jag va nog trött eller full
2022-08-22, 22:41
Avslutad
Hon är helt klart den av övriga partiledare som har närmast relation till honom. Hon pratar ofta med honom vid debatter och liknande där dom bägge deltar och står gärna nära honom märker man. Betydligt mer än exempelvis Kristersson. Det bevisar såklart ingenting, men det är intressant att notera detta gällande samarbetet mellan partierna politiskt inför ett eventuellt regeringsbildande och även gällande dessa rykten om det finns någon romans dom emellan vilket är oklart. Dom verkar trivas hyfsat bra tillsammans hur som helst, det är alltid trevligt att se.
2022-08-23, 00:51
Medlem
Jag hoppas han har en relation med Lööf.

Tänk vilka galna hat-knull det skulle bli efter debatter.
2022-08-23, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic

Inget är väl omöjligt, men rödhäxan är upptagen och har ett ganska litet barn vad jag vet. Åsikter behöver inte alltid vara ett hinder och många människor, men inte Lööf, kan bortse från olika åsikter gällande relationer med partner och vänner exempelvis.

Men då är det bra mycket troligare att det ändå är Ebba Bush om det är mellan dessa två det står gällande Jimmie Åkessons i media omskrivna kärlekslycka.
2022-08-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon är helt klart den av övriga partiledare som har närmast relation till honom. Hon pratar ofta med honom vid debatter och liknande där dom bägge deltar och står gärna nära honom märker man. Betydligt mer än exempelvis Kristersson.

Jag håller med, det är mycket mer sannolikt att Jimmie har en relation med Ebba än Ulf.
2022-08-24, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic

Tror faktiskt att Åkesson och Lööf tycker bättre om varandra än vad det verkar i debatter. Därmed inte sagt att de är nära vänner, och definitivt inte ett par. Men inte heller ovänner på det personliga planet.
Han och Ebba är givetvis inte ett par, känns som ett elakt skämt som fått fäste. De är kollegor, inget annat.
2022-08-24, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Tror faktiskt att Åkesson och Lööf tycker bättre om varandra än vad det verkar i debatter. Därmed inte sagt att de är nära vänner, och definitivt inte ett par. Men inte heller ovänner på det personliga planet.
Han och Ebba är givetvis inte ett par, känns som ett elakt skämt som fått fäste. De är kollegor, inget annat.

Nä, jag tänkte bara att det vore ett jäkla drag under galosherna om de låg med varandra, Åke o Lööf 🤣

Men tror ärligt inte Åke skulle ge sig i lag med Busken heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in