Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Nej, det är du som har svårt att skilja på vad jag tycker och tror samt när jag framför andras synpunkter som de ryska källorna.
Hursomhelst har vi namnet på terroristen och om det stämmer så är hon knuten till Azov-bataljonen.
Huruvida det var på eget initiativ av Azovbataljonen eller med SBU:s vetskap vet vi däremot inte.
Möjligt men det var inte det du länkade till, var och en får tro på vem dom vill och bedömma vilka källor man anser som trovärdiga.
Men det som jg depaterat med dig både gällande den senaste länkade artikeln om mordet och tidigare länkade artiklar är att du inte förstår vad du läser.
I den senaste artikeln fanns inget av de du nu framför,(Som jag i och för sig ser som inte trovärdigt).
Och i den tidigare så visade du på att du inte förstod artikeln heller.
Det blir helt omöjligt att diskutera ett område om du hänvisar till källor som helt enkelt inte stöder din inlaga.
Men du får gärna föklara vad i detta citat som är ett bevis gällande vem som är förövare.
Maria Zakharova, of the Russian Foreign Ministry, declared, in response to this crime, that should it transpire, that the Ukrainian government had anything to do with this, then we are talking about state-sponsored terrorism on the part of the Kiev regime. Currently the only Ukrainian “trace” that is known, is the fact that Alexander Dugin himself had complained about threats that he and his daughter had received, coming out of the Ukraine. But that’s normal: The Ukrainians threaten and blacklist everybody in the world who doesn’t give them full and unconditional support.
Eller skickade helt enkelt fel länk??