2022-08-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
jag tro att den stora skillnaden är att Mickes släkt och vänner inte beodrat det, och inte skyddar honom och tycker han gjorde Heelt Rätt
Vad är skillnaden för Jeanette?
Citera
2022-08-21, 00:15
Medlem
busterhudiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Micke Eriksson ser ju glad ut, det gör ju oxå hon.
Typsikt att Micke sitter bakom en rejäl grogg.

Hur går det för Micke nu?
Ska huset i Forsa säljas?

Hörde att Mikael Eriksson fortfarande sitter häktad för mordförsök.
Fogden tar väl över det och säljer precis som bilarna
Citera
2022-08-22, 13:32
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/PoWvMX/dotterns-sista-sms-till-jeanette-ta-dig-darifran-annars-mordar-han-dig
Citera
2022-08-22, 18:11
Medlem
Citat:
jag tro att den stora skillnaden är att Mickes släkt och vänner inte beodrat det, och inte skyddar honom och tycker han gjorde Heelt Rätt
Tror du bara ska hålla käften om saker du inte har någon koll på. Fyfan för alla er som spekulerar och håller på. Träffar gärna upp er och förklarar hur hans familj faktiskt mår och hur ni som kastar skit på oss får oss och må ännu sämre. Tror ingen stöttar det han har gjort om han nu har gjort det för ingen frisk människa tycker det är bra att en medmänniska dör. Satt sätt dig ner och tänk efter innan ni alla skriver. Vi tycker ej att det var helt rätt, vi stöttar inte detta, vi sörjer vi också. Tänk om det var en familjemedlem till er som det här hände. Usch säger jag bara.
Citera
2022-08-22, 20:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av madickenz
Skrämmande, ser ju ut som vilken hantverkare som helst. Frågan är hur det går så långt att det blir sån misär hemma?

Tror du verkligen att man kan se på någon om dom är pedofil, kvinnomisshandlare, våldtäktsman eller mördare? Det är ju inte som att det sitter i utseendet precis.
Men en tatuering i pannan efter fallen dom hade varit välkommet
Citera
2022-08-23, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Micke Eriksson ser ju glad ut, det gör ju oxå hon.
Typsikt att Micke sitter bakom en rejäl grogg.

Hur går det för Micke nu?
Ska huset i Forsa säljas?

Hörde att Mikael Eriksson fortfarande sitter häktad för mordförsök.

Mordförsök? Jeanette dog ju.
Citera
2022-08-23, 05:46
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busterhudik
Fogden tar väl över det och säljer precis som bilarna

Varför ska fogden ta över det?
Kan inte hans barn sälja huset?
Citera
2022-08-23, 14:13
Medlem
Du kan ju sluta spekulera så jävla mycket, och citera gärna hela svaret om du ska flippa
Personen jag svarade på påstod att svenne också slår sin fru,
och jag skrev att när dom gör det så är det inte är subvisionerat av resten av svennesamhället, och det är det ju ej.
När en svenne slår sin fru så skäms han, och vill inte att det kommer fram på kräftskivan till de andra männen. När en musse slår sin kvinna tittar de andra muslimmännen åt andra hållet för att mannen anses familjens huvudman och dom får sköta det själva. Sluta förneka.
Skulle kunna posta hundra tusen länkar och uttalanden som styrker detta, även korancitat och uttalande från imamer i uppdrag granskning, men jag överlåter det till dig

Påståendet
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Vad är det du inte förstår! Har du gått på SDs prat om att våld mot kvinnor är ett importerat fenomen? Spöa frun på fyllan är en gammal svensk tradition!

svar på det
Citat:

(..menast det tycker ofa Muhammeds släkt, delvis för att dom allt som oftast hjälper till!)

din citering och förvrängning
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaspekulera2009
Tror du bara ska hålla käften om saker du inte har någon koll på. Fyfan för alla er som spekulerar och håller på. Träffar gärna upp er och förklarar hur hans familj faktiskt mår och hur ni som kastar skit på oss får oss och må ännu sämre. Tror ingen stöttar det han har gjort om han nu har gjort det för ingen frisk människa tycker det är bra att en medmänniska dör. Satt sätt dig ner och tänk efter innan ni alla skriver. Vi tycker ej att det var helt rätt, vi stöttar inte detta, vi sörjer vi också. Tänk om det var en familjemedlem till er som det här hände. Usch säger jag bara.

Senast redigerad av Stina2017 2022-08-23 kl. 14:17.
Citera
2022-08-23, 14:24
Medlem
Citat:
Vad är det du inte förstår! Har du gått på SDs prat om att våld mot kvinnor är ett importerat fenomen? Spöa frun på fyllan är en gammal svensk tradition!

Citat:

Citat:
Vad är skillnaden för Jeanette?

Skillnaden att Mickes vänner fördömer det,
Hade blivit helt absurt om mickes vänner hade gått ihop och sagt att hon får skylla sig själv som inte behagade sin man

https://www.mynewsdesk.com/se/islamiska-forbundet-i-sverige/pressreleases/uppdrag-granskning-vaecker-viktiga-fraagestaellningar-763571
Senast redigerad av Stina2017 2022-08-23 kl. 14:29.
Citera
2022-08-23, 15:22
Avslutad
Citat:

När en svenne slår sin fru så skäms han, och vill inte att det kommer fram på kräftskivan till de andra männen.

Skitsnack. Att ME slog var det många som visste. Han skämms inte ett skit. Det enda som plågar honom är att nu gick han för långt och åkte dit. Då kan man skylla på spriten och taskigt minne. En praktskit är vad han är, liksom alla karlar oavsett ursprung är, som slår
Citera
2022-08-23, 15:38
Medlem
Citat:
Jag tro att den stora skillnaden är att Mickes släkt och vänner (...)inte skyddar honom och tycker han gjorde Heelt Rätt

Tror det blev ett litet missförstånd mellan dig och Slutaspekulera2009.

Du kanske ser vad jag menar som jag citerat dig?

Du menade väl egentligen "inte skyddar honom och inte tycker han gjorde Heelt Rätt"
Citera
2022-08-23, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaspekulera2009

...skrev du "att det inte var Helt rätt..."? Menar du att det var halvt rätt då...? Eller vågar ni inte ta fullständigt avstånd från handlingen? Eller försöker ni vara lite "neutrala" :-)

En stående ovation och rungande applåd till by-standers i lilla bygden som aldrig satte ner foten, ingrep eller ens ringde på länsman..
Här har vi en karl som har ett dåligt spritsinne vilket inte borde gå obemärkt på bygden för 5 röda öre, karln har slagits förr och förmodligen sina partners med, han är glad i att dricka, vilket också säkert många visste.. det kombinerat med det värdelösa spritsinnet ger ett jävligt tragiskt slut.

Ingen ska försöka smälla i nån att de inte visste vilka jävla attitydproblem han hade och att han är en fara för kvinnor.
Han är ansvarig för sina handlingar men folk..släkt..och vänner, ryggradlösa ( brist på civilkurage eller så tyckte man det var rätt handling från hans sida att göra illa och att slå sin älskade sambo med jämna mellanrum..för att till sist ta henne bort från jordelivet) lamslagenhet gjorde det även möjligt. Klart som fan Så många visste..
Vad gjorde ni som visste det, som har vetat det i flera år... Vad gjorde NI...förutom att gå undan och se på och hoppas det blir bättre sen, voj-voj.
Ett stort jävla Skäms utan förbehåll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in