Citat:
Ursprungligen postat av
VladTheImpotent
Problemet Du inte ser eller så är det med avsikt att det inte framgår vilket som skulle vara fakta eller åsikter.
Det är många som skriver här, vilket definitivt inte är fakta eller ens i närheten, inkluderat dig...
Jag skriver alltid vad jag anser vara sant och baserar även mina åsikter på det. Har du lätt för att avgöra vad som är sant genom att läsa aftonbladet, SVT eller twitter? Information direkt taget från Kievs propagandaministerium. Själv tar jag in en mycket bredare bild från många olika källor och därför har jag betydligt sannare bild i denna propagandasmörja från båda sidor.
Jag har följ konflikten ifrån 2014 och bildade mig redan då uppfattningen att Ukraina blev en facistisk vassalstat för USA (inte det första landet att drabbas). Massakern i Odessa av ukrainas råskinn 2014 blev min vändpunkt och det delar jag med många ukrainare i östra och södra delarna av landet. Är min åsikt nu en lögn?
Har du delat med dig av dina (egna) åsikter, har du skrivit något om utvecklingen i Ukraina, är allt sant om du skriver? Kan du bevisa det? Nej, du är enbart en propagandist för Kiev-regimens och västs motiv. När ni förlorar misskrediterar ni andra i desperation.