2022-08-21, 10:21
Medlem
Herakleioss avatar
Att Jimmie skaffat brud och ingen här vet någonting? Hur?

Kom igen FB!

Är det någon på Riks?

Någon i SD?
Citera
2022-08-21, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Matilda sitter ju och hånglar med nån Em..il Be,,rg på en bild bara nån månad gammal på sin Facebook så inte troligt att det är hon
Nej det är hennes tvillingsyrra som gör det.
Citera
2022-08-21, 11:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Matilda K har tydligen fått några riktigt dyra presenter av Jimmie. Frågan är om hon kommer att fortsätta hänga ihop med honom om han hamnar opposion igen i höst eller om Jimmie då återigen får leta nya brud i intervallet 25-30 år.

Jag tror väl mer att Jimmie vid 50 och hon då är närmare 40 att han letar efter nytt. Även om han då avgått kommer han ju med sin pension var extremt rik och säkert bra byte för många unga kvinns.
Citera
2022-08-21, 13:43
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Jimmie kommer inte att sitta kvar kommande mandatperiod om inte det blir högern som vinner valet i september, that's it!

Så om isf kan han och denna unga kvinna istället leva ett normalt liv, skaffa ett par barn, bara njuta av alla pengar vilka ramlar in, sen jobba lite som föreläsare, Jimmie skulle bli eftertraktad av både med och motståndare i en sådan yrkesroll.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-08-21 kl. 13:48.
Citera
2022-08-21, 14:35
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Vet inte om skall kallas ”extremt rik” om man lever på en Riksdagspension, själv skulle jag känna mig extremt fattig om jag måste leva på den inkomsten 🙂
Hur mycket är Riksdagspensionen på?
Citera
2022-08-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Hur mycket är Riksdagspensionen på?

85% av arvodet som riksdagsledamot, dvs lite drygt 70 papp.

Inte jättemycket pengar alltså, så ska vi ta och avfärda teorin att nån tänkte sig leva gott med Jimmie som pensionär.
Citera
2022-08-21, 15:51
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens

Inte jättemycket pengar alltså, så ska vi ta och avfärda teorin att nån tänkte sig leva gott med Jimmie som pensionär.
Ja, 70.000 i månaden är ju bara löjligt.

Men vi måste betänka att det finns personer som inte är medlem på Flashback. För dem verkar det säkert som väldigt mycket pengar.
Citera
2022-08-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens

Nog kan väl hålla svälten utanför dörren om man har 70 000 kr/mån ?

Sedan gäller följande: en hink med hål i blir aldrig full.
Citera
2022-08-21, 22:51
Medlem
Självklart är det Ebba. Oavsett utgång på valet kommer det ut direkt efter.
Går det att betta?
Citera
2022-08-21, 23:18
Medlem
Jessica Stegrud har på sin Instagram i kommentarerna svarat på en fråga om det var hon som var Jimmies nya och så här svarade hon: nej det är inte jag - det är en jättefin tjej

Som jag anade så var det inte hon. Bästa gissningen i tråden är fortfarande den där Matilda K.
Citera
2022-08-22, 00:40
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killalot
Är folk som skriver Ebba Busch ens seriösa? Och Matilda Kärnerup är intressant men känns inte som en Jimmie-typ.

Vem är Matilda Kärnerup?
Citera
2022-08-22, 07:10
Medlem
Amors avatar
Hon ser fin och snäll ut. Men samtidigt lite halvt trashig med stora tatueringar.

Synd att en så fin tjej ska spöka ut sig så bara för att det blir en trend.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in