2017-01-16, 14:24
Bannlyst
Krögarbyt
Citera
2017-02-20, 00:08
Medlem
Eldorados frysta pytt är billig och duger bra.
Slevar ned 1 kg utan problem.
Citera
2017-02-20, 22:39
Medlem
HighwayDelights avatar
Jag brukar köra Ica Basics, den är billig och god!
Citera
2018-10-28, 17:02
Medlem
japanskbruds avatar
upptäckte av en slump att thousand island dressing passar jävligt bra på pytt i panna .. det kan rädda även dom sämsta lågbudgetmärkena..
Citera
2018-11-20, 17:49
Medlem
TraXzmans avatar
Ingen är godast skulle jag säga... smakar mest onödiga pengar på en meningslös rätt att handla färdig
Gör en egen pytt på nästan nolltid med min nicer dicer plus
Citera
2022-05-04, 04:37
Medlem
Icas med fläskkött, lök, morötter. Vrkligen god, fina bitar

bild
https://assets.icanet.se/t_product_medium_v1,f_auto/7318690162575.jpg

riktigt billig med

obs ej basic, se bild
Citera
2022-05-13, 12:22
Medlem
Felix krögarpytt bäst. Nog testat 4/5 andra sorter, men inget slår Felix krögarpytt. Eftersom den är så god, kanske den också är den som är mest onyttig??
Citera
2022-07-25, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CrapOrama
För de som inte orkar att göra det som General Nogi skrev så finns det färdigstuvad pyttipanna i affären. Den smakar faktiskt ganska så gott.
Visst, men man måste ju ändå steka den. Att slänga i lite grädde på slutet är en obetydlig arbetskostnad. Givetvis förutsätter det att man har grädde hemma.
Citera
2022-08-12, 18:55
Medlem
peergs avatar
Felix krögarpytt är min favorit såhär länge för en helt vanlig pyttipanna. Sen tror jag att det är Willys som har en kycklingpytt som också är fantastisk god. Föredrar man att hålla det lite grönare överträffar Felix veggie pytt alla mina förväntningar. God som satan!
Citera
2022-08-12, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Ingen är godast skulle jag säga... smakar mest onödiga pengar på en meningslös rätt att handla färdig
Gör en egen pytt på nästan nolltid med min nicer dicer plus
Ja, pyttipanna är en av världens enklaste rätter att tillaga själv och jag tycker ärligt talat att färdigpytt kvalar in på samma lista som färdiga pannkakor och sprutgrädde när det gäller dekadens i sin sämsta tappning. Pengar i sjön. Man betalar många gånger mer för något som smakar sämre än om man gör det själv - och som tar lika lång tid att steka som om man hade gjort det själv från grunden. Fryspytt är bara så enormt dumt...
Citera
2022-08-18, 13:36
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, pyttipanna är en av världens enklaste rätter att tillaga själv och jag tycker ärligt talat att färdigpytt kvalar in på samma lista som färdiga pannkakor och sprutgrädde när det gäller dekadens i sin sämsta tappning. Pengar i sjön. Man betalar många gånger mer för något som smakar sämre än om man gör det själv - och som tar lika lång tid att steka som om man hade gjort det själv från grunden. Fryspytt är bara så enormt dumt...

Detta gäller väl nästan all matlagning i hemnen numera? Arbetarklassen slösar sina pengar på tvivelaktiga hel och halvfabrikat istället för att laga billig nyttig mat från grunden.

Men köpeoxpytt stekt i smör med HP-sås och några iskalla Bitburger är inte helt fel...
Citera
2022-08-18, 17:59
Bannlyst
Test av färdig pytt i panna – här är ensamma vinnaren

https://www.expressen.se/alltommat/artiklar/test/test-av-fardig-pytt-i-panna-har-ar-ensamma-vinnaren/

Vilken vann ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in